ביו ויו מזנקת: חתמה על הסכם הפצה עם Access Genetics

ד"ר אלן שוויבל, נשיא ומנכ"ל ביו ויו: ההסכם הוא חיזוק משמעותי לחברה בחדירה לשווקים מתפתחים חדשים בארצות הברית וזאת בנוסף לנוכחות של החברה במעבדות המסחריות המובילות ומעבדות בית החולים בארה"ב אותה משיגה החברה דרך חברת הבת שלה בארה"ב

חברת ביו ויו , וחברת Access Genetics ממיניאפוליס ארה"ב, הודיעו על חתימת הסכם הפצה של מוצרי הסריקה של ביו ויו למעבדות אורולוגיות פרטיות בארצות הברית. הסכם ההפצה כולל את כל דגמי מערכות הסריקה של החברה שימכרו תחת המותג של ביו ויו.

מוצריה של ביו ויו, ה Duet -3 וה Allegro + הינן מערכות אוטומטיות לאבחון סרטן באמצעות Fluoresence In Situ Hybridization- FISH.

ד"ר אלן שוויבל, נשיא ומנכ"ל ביו ויו, רואה בהסכם זה חיזוק משמעותי לחברה בחדירה לשווקים מתפתחים חדשים בארצות הברית וזאת בנוסף לנוכחות של החברה במעבדות המסחריות המובילות ומעבדות בית החולים בארה"ב אותה משיגה החברה דרך חברת הבת שלה בארה"ב.

לדברי שוויבל, " חברת Access Genetics עוסקת במשך יותר מעשור בפיתוח ויישום פתרונות למעבדות קליניות, לרופאים ולפתולוגים. ההסכם החדש אמור להאיץ את קצב האימוץ של מוצרי ביו ויו לסריקות FISH אוטומטי בשוק המעבדות הפרטיות".

בתגובה לידיעה רושמת מניית החברה עליה של 8% במחזור ער במסחר בבורסה. שווי השוק של החברה עומד כיום על כ-24 מיליון שקל.

ביו ויו עוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגם במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן. מערכות אלו מיושמות כיום בבדיקות דם, מח עצם, שתן, מי שפיר ועוד.