לקראת דו"חות מכתשים אגן: במגדל צופים רווח של 47 מ' ד'

במגדל צופים כי החברה תציג רמת הכנסות של כ-686 מיליון דולר וכי שיעור ה- EBITDA יעמוד על כ-14% ■ קונצנזוס האנליסטים עומד על הכנסות של כ-685 מיליון דולר ורווח נקי של כ-48 מיליון דולר

ענקית האגרו-כימיה הישראלית, חברת מכתשים אגן, הנמצאת בשליטת קבוצת אי.די.בי ומנוהלת על ידי ארז ויגודמן, תפרסם מחר (ד') לפני פתיחת המסחר בתל-אביב את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2010.

אמיר אדר, מנהל מחלקת מחקר Sell Side במגדל שוקי הון, אומר לקראת הדו"ח כי צפויות תוצאות סבירות יחסית אשר משקפות את החולשה באירופה במהלך הרבעון הראשון. "כזכור בדוחות סינג'נטה לרבעון הראשון ניתן לראות שהסגמנט שנפגע במידה הרבה ביותר הנו תחום קוטלי העשבים ככלל והתחום הלא סלקטיבי בפרט".

במגדל צופים כי החברה תציג רמת הכנסות של כ-686 מיליון דולר וכי שיעור ה- EBITDA יעמוד על כ- 14%. "הערכתנו מביאה לידי ביטוי את דברי החברה (בכנס המשקיעים השנתי שהתקיים במרץ) על כך שקיים מלאי עודף של 200 מיליון דולר שבגין כמחציתו בוצעה כבר הפרשה".

עוד מציין אדר כי למדיניות הגידור של החברה מידת השפעה מסוימת גם על השורה העליונה. "כמו תמיד אנו ממליצים לבחון בקפידה את סעיפי המאזן השונים לצד דו"ח תזרים המזומנים בדו"ח הקרוב בכדי לקבל את התמונה השלמה לרבעון".

בשורה התחתונה צופה אדר כי מכתשים אגן תציג רווח נקי של 47 מיליון דולר לעומת רווח של 78 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. קונצנזוס האנליסטים, אגב, עומד על הכנסות של כ-685 מיליון דולר ורווח נקי של כ-48 מיליון דולר.