25 שנות מאסר לפדופיל שאנס קרובת משפחה כשהיתה קטינה

אפריים יגודייף הורשע באונס, במעשים מגונים ובמעשה סדום שביצע בבנות משפחתו כשהיו קטינות ■ בנוסף לעונש המאסר החמור הוטל עליו לפצות את הנאנסת ב-100 אלף שקל

25 שנות מאסר בפועל ופיצוי בסך 100 אלף שקל נגזרו היום (ה') על אפריים יגודייף שהורשע באונס, במעשים מגונים ובמעשה סדום שביצע בבנות משפחתו הקטינות.

בגזר הדין החריף כתבו שופטי בית המשפט המחוזי בתל-אביב, נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן-יוסף: "הנאשם, באופן שיטתי, מניפולטיבי ובדרכי עורמה, ניצל את מעמדו וקרבתו המשפחתית למתלוננת ואחותה, ופגע בקורבן חלש וזמין - ילדות קטנות, בנות למשפחה חרדית, שהמסגרת המשפחתית בה חיו רק חידדה את הצייתנות והכבוד שרחשו לו, וזרה בהן אימה על מנת להשיג את שתיקתן".

עוד כתבו השופטים כי הנאשם "הטיל מורא על המתלוננת, שגילה הצעיר, בתוליה, רגשותיה, רצונותיה ועתידה לא היוו כל משקל במימוש תאוותו".

עוד נכתב בפסק הדין כי "למעשים היתה השפעה דרמטית על ילדותה ובגרותה של אחת הילדות. היא הפכה להיות סגורה, בודדה ועצובה, ולא היתה מסוגלת לתפקד בלימודים. היא סבלה מסיוטי לילה, בכתה וצעקה מתוך שינה - סיוטים וצעקות שנמשכים בחייה, עד היום. (ת"פ 1086/08).