לא הכל שחור אצל לבייב: 180% זינוק בהכנסות אפריקה מגורים

החברה מכרה 193 יחידות דיור במרוצת הרבעון החולף בהיקף כספי של כ-317 מיליון שקל ■ בשורת הרווח הנקי, רשמה החברה עלייה זינוק של כ-521% ל-20.5 מיליון שקל בהשוואה לרווח של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

אפריקה מגורים מקבוצת אפריקה, בניהולו של גילי דקל, דיווחה הבוקר (ב') כי הכנסותיה ברבעון הראשון של 2010 רשמו זינוק של כ-180% לסך של כ-171 מיליון שקל לעומת כ-61 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2009.

החברה מכרה 193 יחידות דיור במרוצת הרבעון החולף בהיקף כספי של כ-317 מיליון שקל. לחברה מלאי בניינים למכירה בשווי של כ-931.5 מיליון שקל ומקרקעין בשווי 664.5 מיליון שקל.

בשורת הרווח הנקי, רשמה החברה עלייה זינוק של כ-521% ל-20.5 מיליון שקל בהשוואה לרווח של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-28.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-5.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

דקל מסר עם פרסום הדו"חות כי "אנו מסכמים את הפעילות ברבעון הראשון השנה בהתאם לתחזיות שהצבנו לעצמנו בתוכניות העבודה השנתיות. התוצאות הכספיות מרשימות, מציגות חוסן ויציבות וכל ממדי הרווח והפרמטרים התפעולים רשמו שיפור מרשים. היקף המכירות מצביע על המשך האמון והביטחון הרב שיש בקרב הרוכשים כלפי אפריקה ישראל מגורים. אנו ממשיכים בהתאם לתוכנית החומש בהרחבת קווי הייצור - קרי הפרויקטים בביצוע . אנו מצפים להמשך מגמת השיפור והגידול כפי שהצבנו לעצמנו כמטרה".

צביה לבייב-אלאזרוב, יו"ר החברה אמרה כי "אפריקה ישראל מגורים ממשיכה לקטוף את פירות ההצלחה. החברה ממשיכה להציג תוצאות מרשימות, שומרת על איתנות פיננסית ונהנית מקופת מזומנים שהולכת וגדלה. אנו ממשיכים ליהנות מאמון ציבור הקונים ולראייה ההיקף המרשים של מכירת יח"ד ברבעון הנוכחי".