חברת פרטנר פתחה בסוף השבוע שעבר מוקד שירות חדש בקריית-שמונה. המוקד יעסיק בשלב הראשון 60 עובדים, ובעתיד יעסיק כ-200 עובדים.
דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, מסר כי פתיחת מוקד השירות בקריית שמונה מסבה לו גאווה על כך שפרטנר מייצרת לתושבי האזור סביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת, כמו גם אלטרנטיבה תעסוקתית נוחה.
אילן בן-דב, יו"ר פרטנר, אמר בטקס הפתיחה: "אני רוצה להודות לכל מנהלי פרטנר על היוזמה והנחישות להקים את המרכז הייחודי בקריית-שמונה. זהו אתגר לא פשוט, והם הפגינו נחישות והרבה רצון".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.