עוגן נדל"ן במסע רכישות: תשקיע בפרויקט משרדים ברחובות

החברה רוכשת את חלקה של חברת אביב בפרויקט המשרדים ויצמן ביזנס פארק, סמוך לתחנת הרכבת ברחובות, תמורת 70 מיליון שקל

עוגן נדל"ן , בניהולו של שמואל רופא ובשליטת שלמה אייזנברג, ממשיכה במסע הרכישות בו החלה בערב החג עם רכישת מתחם המשרדים של ישפרו באזור התעשייה קרית ספיר בנתניה, ומדווחת היום (ה') על רכישת חלקה של חברת אביב, בבעלות דורון אביב ודפנה הרלב, בפרויקט המשרדים ויצמן ביזנס פארק, סמוך לתחנת הרכבת ברחובות. זאת, תמורת 70 מיליון שקל.

כזכור, בערב החג רכשה עוגן נדל"ן את מתחם המשרדים באזור התעשייה קרית ספיר בנתניה מידי ישפרו, מקבוצת ‏IDB‏ נכסים ובנין שבשליטת נוחי דנקנר, תמורת 205 מיליון שקל.

היום, כאמור, מדווחת עוגן על הגדלת שליטתה במגדל ויצמן ביזנס פארק, בו החזיקה עד היום 65% ואילו אביב החזיקה 35%. כעת רכשה עוגן את ה-35% של אביב והפכה למחזיקה הבלעדית בבניין.

שטחו הבנוי של הבניין הוא 14,368 מ"ר ובנייתו של הבניין נמצאת בשלבי בנייה מתקדמים, כשנכון למועד הדוחות הכספיים של עוגן נדל"ן הושלמה בניית השלד ל-10 קומות.

אייזנברג אמר היום ל"גלובס" כי "אנחנו שמחים לדווח על רכישה של מספר נכסים בהיקף רכישה של 275 מיליון שקל. נכסים אלה מצטרפים לסל הנכסים המשובח שיש בידי עוגן ובכוונתנו להמשיך ולפתח את תיק הנכסים המניבים של החברה גם הלאה, הן בדרך של רכישת נכסים קיימים מגורמים אחרים והן בדרך של מימוש זכויות בנייה שנמצאות בבעלות החברה".