"גלובס" מעלה קמפיין להשקת מגזין "מדד המותגים 2010"

מטרת הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, היא להכריז על ההשקה - ובהמשך לפנות לברנז'ה, למפרסמים ולפרסומאים ולקרוא להם ליצור מודעות ייעודיות וקריאטיביות למגזין

עיתון "גלובס" מעלה קמפיין לרגל יציאתו לדרך של מגזין "מדד המותגים 2010". המדד הינו המגזין השנתי מבית "גלובס" המדרג את 100 המותגים המובילים בישראל, על-פי שוויים הכספי.

הדירוג נשען על מחקר מקיף של "גלובס", חברת הייעוץ האסטרטגי תפן, חברת הייעוץ הכלכלי גיזה-זינגר-אבן וגורמים נוספים.

לקמפיין שני עוגנים: הדירוג עצמו המתבסס של שווי כספי של המותג ועידוד יצירתיות ומצוינות של משרדי הפרסום לקידום המותגים של לקוחותיהם.

מטרת הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, היא להכריז על ההשקה - ובהמשך לפנות לברנז'ה, למפרסמים ולפרסומאים ולקרוא להם ליצור מודעות ייעודיות וקריאטיביות למגזין.

הקמפיין יושק בכל פלטפורמות המדיה, כולל אינטראקטיב.

הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין, המציג מחווה למותגים ישראליים נבחרים ומובילים, מעלה שאלות שונות אודות המיקומים במדד, והכול במטרה ליצור סקרנות וציפייה.