סלע קפיטל רוכשת מבני עסקים ומסחר ביבנה ב-42.7 מיליון שקל

המבנים שיירכשו מידי אהוד גת הם בשטח כולל של כ-15,800 מ"ר ■ בנוסף רוכשת גם את זכויות הניהול בפארק העסקים עצמו, ששטחו הכולל הוא כ-38 אלף מ"ר ■ החברה מימנה את העסקה ממקורותיה העצמאיים

קרן הריט סלע קפיטל נדל"ן חתמה על הסכם לרכישת חלק מקבוצת מבנים בפארק עסקים ומסחר ביבנה מידי איש העסקים אהוד גת, תמורת 42.7 מיליון שקל.

‏המבנים שיירכשו הם בשטח כולל של כ-15,800 מ"ר. בנוסף רוכשת סלע קפיטל גם את זכויות הניהול בפארק העסקים עצמו, ששטחו הכולל הוא כ-38 אלף מ"ר.

קרן סלע קפיטל נדל"ן, בניהולם של אלי בן-חמו ויצחק סלע, הוקמה ביוני 2007. מרבית בעלי המניות הם גופים מוסדיים כמו קופות גמל, קרנות פנסיה ובנקים. יו"ר סלע קפיטל הוא מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שמואל סלבין.

פארק העסקים בו נרכשו המבנים נמצא באזור התעשייה ביבנה וזכויות החכירה המהוונות בו הן עד לשנת 2021.

בגין רכישת המבנים צפויה סלע קפיטל לשלם מס רכישה בשיעור של 5% מסכום התמורה. מדובר במבנים שמושכרים ל-35 שוכרים העוסקים בתעשייה זעירה, כולל משרדים, מאפיות ואף מוסכים.

השטחים מושכרים בתפוסה של 92% לתקופות של שנה עד ארבע שנים עם אופציות להארכת תקופת השכירות בשנה עד ארבע שנים נוספות. הנכסים מניבים דמי שכירות שנתיים נטו של כ-3.95 מיליון שקל עם תשואה שנתית של כ-9.25%.

החברה מימנה את העסקה ממקורותיה העצמאיים והיא זכאית למלוא דמי השכירות שמשולמים בנכסים שתרכוש.