אספן גרופ רוכשת מרכז מסחרי בגרמניה בתמורה ל-24 מיליון שקל

המרכז הנרכש משתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר, בנוי על קרקע בשטח של כ-15 דונם וכולל 215 מקומות חנייה ■ לפני חודש הודיעה על עסקה דומה בגרמניה

כחודש לאחר שחתמה על הסכם לרכישת מבנה מסחרי בסמוך לעיר קאסל (Kassel) שבמרכז גרמניה בתמורה ל-14.5 מיליון שקל, אספן גרופ מדווחת היום (א') כי היא רוכשת, באמצעות החברה הבת של אספן נדל"ן בחו"ל, מרכז מסחרי בעיר קירשברג (Kirchberg), גרמניה, בתמורה לכ-24 מיליון שקל (5.1 מיליון אירו).

המרכז הנרכש משתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר, בנוי על קרקע בשטח של כ-15 דונם וכולל 215 מקומות חנייה. המרכז מושכר לרשת סופרמרקטים, שהינה חברה ציבורית הפועלת בגרמניה ובלוקסמבורג עם כ-100 סניפים, לתקופה של 10 שנים ובתמורה לדמי שכירות שנתיים של 2.1 מיליון שקל (כ-446 אלף אירו). דמי השכירות משקפים תשואה של 8.8% על מחיר הרכישה.

קיום העסקה מותנה בהשגת מימון עד ל-9 ביוני 2010. החברה מנהלת מו"מ עם בנק גרמני למימונה של העסקה. השלמת העסקה ותשלום מלוא התמורה צפויה להתבצע עד 3 ביולי 2010.

אילן גיפמן, מנכ"ל אספן גרופ, אמר היום: "החברה ממשיכה לבחון ולבצע עסקאות המשביחות את פרוטפוליו הנכסים שלה. אנו בוחנים כל עסקה בקפידה ומנצלים את ההיכרות הטובה שלנו במדינות בהן אנו פועלים, הן באיתור העסקאות והן במימונן בתנאים הטובים ביותר עבורנו, תוך ניצול חלון ההזדמנויות הקיים ורמת הריבית הנמוכה בגרמניה. במסגרת העסקה הנוכחית אנו רוכשים מרכז מסחרי איכותי הממוקם בסמוך לשדה התעופה Frankfurt Hann, מרחק של כ-100 ק"מ מהעיר פרנקפורט, המושכר לשוכר איכותי לתקופה בת עשר שנים".