HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל

המונדיאל גורר כצפוי גל של פרסומות למכשירי טלוויזיה, כאשר הבולטת בהן היתה לסדרת NEOPDP של פנסוניק

חברת HOT משדרת את סרטון הפרסומת שלה בשבועיים האחרונים בלא פחות מ-5 וחצי שעות שידור במצטבר, ומעלה לא מעט מודעות דאבל במוספי הכותרת שכידוע הם היקרים ביותר בעיתון.

לא אתפלא אם בקרוב תחליף חברת HOT את שמה ל-TRIPLE HOT, שכן החברה מתגלה כשחקנית HARD SALE חזקה מוכוונת מכירות. הכסף הרב שהיא מוציאה על פרסום מסלול הטריפל פליי מסמן אותו כמגדלור שלה, ושבוע שני ברציפות במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים הוא אינו דבר שניתן לזלזל בו.

סופר-פארם עולה מהמקום השלישי אל המקום השני השבוע, עם הוצאה לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל לתערוכת ה-BEAUTY CITY השנתית, שהפכה כבר לחלק קבוע מסצנת היופי והטיפוח הישראלית. נציין כי משרד הפרסום של HOT ושל סופר-פארם הוא באומן-בר-ריבנאי.

המונדיאל המתקרב מעלה כצפוי גל של פרסומות רבות למכשירי טלוויזיה. הבולטת שבהן היתה של פנסוניק עם סדרת NEOPDP. יורוקום מפרסמת באמצעות מקאן-אריקסון ומגרילה כרטיסי זוגי ואירוח מלא למונדיאל.

מפרסמים נוספים שהעלו בשבוע האחרון קמפיינים הקשורים למונדיאל הם "ידיעות אחרונות" עם מונדיאל האוהדים הגדול, yes עם חווית מונדיאל טוטאלית, אמריקן קומפורט וגוד נייט סנטר עם כורסאות טלוויזיה נוחות לצפייה במשחקים, עולם הקולנוע עם שבוע שובר קופות לרגל המונדיאל, רשת ACE עם חגיגת מונדיאל, שקם אלקטריק עם "ישראל משדרגת", אתר REST עם פסטיבל המונדיאל ועוד.

ומשהו על המשכיות בפרסום: במאי 2006 עלה בנק דיסקונט עם קמפיין "מונדיאל 2010". הבנק הציע תוכנית חיסכון שבסיומה יוכלו החוסכים לטוס ולהתארח במונדיאל לאחר שחסכו 4 שנים. מכיוון שהמונדיאל בפתח, אולי יהיה זה רעיון טוב להציג את החוסכים שטסים ולפתוח באופן רשמי את מסלול מונדיאל 2014?

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-1,717,885 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. סופר-פארם - 1,252,498 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. נסטי - 1,109,291 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

4. פנסוניק - 1,073,173 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. מזגן אלקטרה - 1,064,881 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 21/5/10-27/5/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.