אחרי שנים ארוכות ללא משרד פרסום, תקציב הפרסום של רשת הפנינג עובר לציבלין תקשורת צעירים. הפנינג הקצתה תקציב פרסום של 3 מיליון שקל ב-2010, שיושקעו בטלוויזיה ובאינטרנט.
הפנינג מונה 43 סניפים בפריים לוקיישן בקניונים המובילים ברחבי הארץ, ומתמחה במתנות בדגש לילדים ולצעירים.
בתוך כך, ציבלין תקשורת צעירים ימשיך לעבוד עם פיקוד העורף על תקציב פרסום בהיקף של 6.5 מיליון שקל. חלקו הראשון של הקמפיין עולה לאוויר בימים אלה ברשתות הטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים תחת הסיסמה "להיות מוכנים, ליתר ביטחון". את חלקו השני של הקמפיין תוביל הפרזנטורית החדשה, תיקי דיין. חלק זה צפוי לעלות לאוויר בסמוך לראש השנה.
ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר-חומסקי, מתמחה בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות. בין לקוחות החברה: גלובוס גרופ, בורגראנץ', טמפו, בזק, עיר המלכים ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.