זיל פלדמן מתחרה בעופר ירדני על רכישת בניין דירות במנהטן

על פי פרסומים בארה"ב שוויו של הבניין כ-90 מ' ד' ■ המו"מ על הבניין, שנמצא בשדרות לקסינגטון בין רחוב 88 לרחוב 89 מסמל תפנית חיובית בשוק הנדל"ן במנהטן משום שכמה קבוצות מתחרות עליו כעת - ובמחירים של כ-4,844 דולר למ"ר

‎‎הנדל"ן בניו יורק ממשיך לקרוץ למשקיעים בינלאומיים: איל הנדל"ן הישראלי עופר ירדני ואיש העסקים היהודי-אמריקאי זיל פלדמן, בעל השליטה בפולאר השקעות, מתחרים על רכישתו של בניין דירות בשווי 90 מיליון דולר במנהטן, כך על-פי פרסומים בארה"ב.

המו"מ על הבניין, שנמצא בשדרות לקסינגטון בין רחוב 88 לרחוב 89 בשכונת ‏Carnegie Hill‏ בניו יורק, מסמל תפנית חיובית בשוק הנדל"ן במנהטן, להערכת גורמי נדל"ן. זאת, משום שכמה קבוצות מתחרות עליו כעת - ובמחירים של כ-4,844 דולר למ"ר.

מדובר בבניין בן 96 יחידות דיור משנות ה-20 של המאה ה-20, עליו הציעו קרן ההשקעות בנדל"ן ‏‏‎ HFZ Capital Group‎של פלדמן וחברת Stonehenge Partners‏ של ירדני 80-90 מיליון דולר כל אחת, לפי אתר ‏‏The Real Deal‏, המפרסם מגזין נדל"ן בניו יורק.

כזכור, ירדני החל השנה לגייס קרן השקעות בנדל"ן בהיקף 700 מיליון דולר, ובשליטתו פורטפוליו נכסים בהיקף של כ-1.5 מיליארד דולר.

חוות דעת של שמאי משנת 2008 העריכה את בית הדירות ב-34.3 מיליון דולר; אך הבעלים, משפחת טרק (‏Terk‏), שקלה למוכרו בכ-100 מיליון דולר באמצע העשור.