מטהקפה השלימה גיוס של 5 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים

עד כה גייסה החברה כ-50 מיליון דולר, לא כולל הסיבוב הנוכחי ■ על-פי קומסקור, כ-14 מיליון גולשים שונים מבקרים במטהקפה בארה"ב מדי חודש, כשעיקר הגולשים הם בגילאי 18-34

אתר שיתוף קבצי הווידיאו הישראלי מטהקפה השלים גיוס של 5 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים בחברה, בהם אקסל פרטנרס, בנצ'מרק קפיטל ו-DAG ונצ'רס, כך עולה ממסמכים שהגישה החברה לרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC). על-פי המסמכים, בכוונת החברה לגייס 1 מיליון דולר נוספים. עד כה גייסה החברה כ-50 מיליון דולר (לא כולל הסיבוב הנוכחי).

מטהקפה, שהוקמה ב-2003 על-ידי אייל הרצוג, עופר אדלר, עמי אברהמי ואריק צ'רניאק, אומנם הקדימה את YouTube, אתר שיתוף קבצי הווידיאו שרכשה גוגל, אולם כיום היא נאלצת להתמודד עם הפופולריות הרבה של YouTube, מיזם הטלוויזיה האינטרנטית Hulu ואפילו פייסבוק, שסך צפיות הווידיאו בה הולך וצובר תאוצה.

על-פי קומסקור, כ-14 מיליון גולשים שונים מבקרים במטהקפה בארה"ב מדי חודש, כשעיקר הגולשים הם בגילאי 18-34.

בהתאם לתחרות ההולכת וגוברת בשוק הווידיאו, מטהקפה החל להתמקד לאחרונה בתכני וידיאו קולנועיים ובידוריים, כגון טריילרים, סרטונים בלעדיים של מאחורי הקלעים ואף תכני קולנוע בתלת ממד. נציין כי רק לפני ימים אחדים הודיע ירון פינקל, מנהל הפעילות של החברה בישראל, כי הוא עוזב את תפקידו.