סכום שיא לארוחה עם באפט: המכרז נסגר על 2.6 מיליון דולר

(עדכון) - המתחרים ניהלו קרב של ממש בשעה האחרונה של המכרז והקפיצו את המחיר ב-800 אלף ד' ■ בשנה שעברה שילם הזוכה 1.68 מ' ד' ■ כל הכסף ייתרם לקרן צדקה המספקת ארוחות חמות לנזקקים

תג המחיר לארוחת הצהריים המסורתית עם המשקיע האגדי וורן באפט זינק ל-2.6 מיליון דולר בשעה האחרונה של המכרז שנערך באתר eBay . המכרז נסגר הלילה ודרמה לא הייתה חסרה, כאשר המתמודדים במכרז הקפיצו את המחיר ב-800 אלף דולר ממש בשעה האחרונה.

באפט, שזכה לכינוי "האורקל מאומהה", עורך מדי שנה מכרז לארוחת צהריים עימו, כאשר את ההכנסות הוא תורם לקרן הצדקה "גלייד" בסן פרנסיסקו, שמספקת ארוחות חמות לנזקקים. השנה זוהי השנה השלישית ברציפות שהזוכה המאושר היה צריך לשלם יותר ממיליון דולר כדי לסעוד עם באפט.

וורן באפט בן ה-79 עומד בראש אימפריית ההשקעות ברקשייר הת'אווי. הוא נחשב לאורים ותומים בעולם ההשקעות ורבים עוקבים אחר פעולותיו במהלך בניית תיקי ההשקעות שלהם.

כבר 11 שנים שבאפט עורך את המכרז לארוחת הצהריים המסורתית ובמהלכן הוא גייס כבר כ-6 מיליון דולר ותרם אותם לצדקה. השיא האחרון היה ב-2008, אז הוא קיבל 2.1 מיליון דולר עבור ארוחת הצהריים. בשנה שעברה, אגב, נסגר המכרז במחיר של 1.68 מיליון דולר.