המונדיאל שולט: צפון קוריאה-ברזיל בראש טבלת הרייטינג השבועית

המשחק, ששודר ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת, רשם רייטינג של 24.6% ■ התוכניות של קשת נדחקו השבוע מצמרת הטבלה לטובת 3 משחקי המונדיאל ברשת ■ עם זאת, קשת גברה על משחקי המונדיאל ששודרו בערוץ 1

בניגוד למונדיאל, שם אף אנדרדוג עדיין לא ממש מוכיח את עצמו, במפת הטלוויזיה בישראל זה היה השבוע של זכיינית ערוץ 2 רשת. 3 משחקי הגביע העולמי ששודרו בפריים-טיים של רשת הצליחו להוביל אותה אל צמרת טבלת הרייטינג השבועית. בראש הטבלה נמצא המשחק בין ברזיל לצפון קוריאה ששודר ביום שני והביא רייטינג של 24.6%. המשחק של איטליה מול פרגוואי מדורג מיד אחריו.

השולטות הטבעיות בצמרת הטבלה - תוכניות קשת - נדחקות מטה לאור לוח שידורי המונדיאל המגיע אחת ל-4 שנים. עם זאת, קשת הצליחה בכל אחד משידוריה לעמוד בגבורה מול משחקי המונדיאל ששודרו בערוץ 1 ולנצח אותם, למרות פגיעה מסוימת בנתונים הרגילים. "כוכב נולד" של יום חמישי רשמה רייטינג של 22.9%, ואילו המהדורה של יום רביעי הביאה רייטינג של 22.7%.

המשחק בין צרפת למקסיקו הוא המשחק הנצפה ביותר בשבוע האחרון בערוץ 1 (בקרב משקי-בית יהודיים) עם רייטינג של 15.9%, בעוד המשחק בין דנמרק לקמרון מביא 15.8% צפייה.

יש לציין כי המספרים אינם כוללים את כל הצפייה ב-HD, שאמורה להעלות את הנתונים בעוד כ-4%; וכמובן אינם כוללים את הצפייה במונדיאל מחוץ לבתים, שגם היא בלתי מבוטלת.

כמו כן, הנתונים של כלל האוכלוסייה גבוהים יותר מאלה של משקי-הבית היהודיים. המשחק בין דנמרק לקמרון, ששודר בפריים-טיים אמש (מוצ"ש), רשם רייטינג של 16.6% בקרב קבוצת מדידה זו.

התוכנית "סופר נני" של רשת, ששודרה אמש במקביל לדנמרק-קמרון, הביאה רייטינג של 21.4%.

בזירת ימי השישי, "אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2 רשמה השבוע רייטינג מוצלח של 16.1%, אך "יומן" של איילה חסון בערוץ 1 הביא את הנתון הגבוה ב-2010 - 6.8% רייטינג - נתון גבוה כמעט פי שניים מ"השבוע" עם מיקי רוזנטל בחדשות ערוץ 10 שרשם רק 3.8%.

22
 22