תקציב הפרסום של "גלובס" עובר למשרד יהושע TBWA

התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים

משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של "גלובס" החל מחודש יולי 2010. התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס".

במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים, ביניהם קמפיינים למגזין-ספר "מדד המותגים" ולוועידת תקשורת ונתח שוק שתתקיים בחודש יולי.

משרד הפרסום יהושע TBWA נמצא בבעלות רמי יהושע, והוא המשרד השישי בגודלו בישראל על-פי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום לשנת 2009. כמו כן, יהושע דורג במקום השלישי בדירוג "משרד הפרסום של השנה" של מגזין "פירמה" של "גלובס".

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון, מסר: "אני בטוח כי היכולות המקצועיות של יהושע TBWA, יחד עם העוצמות והחוזקות של 'גלובס', ימשיכו להוביל אותנו להישגים רבים גם בעתיד".