ברקליס: השקת ה-iPhone ברשת וריזון תקפיץ את המכירות

הכלכלנים: ה-iPhone הרביעי יושק ב-וריזון ברבעון הראשון של 2011 - מה שיוסיף 9 מיליון מכשירים לסך המכירות ■ מכירת מיליון מכשירי אייפון משקפת תוסיף 500 מיליון דולר להכנסות אפל, ו-25 סנט ברווח למניה

בברקליס קפיטל פירסמו היום (ג') סקירה עדכנית על מניית אפל , וממשיכים להמליץ עליה ב"תשואת יתר", במחיר יעד של 320 דולר - פרמיה של כ-18% לעומת מחיר הסגירה של המניה בוול סטריט אמש.

הכלכלנים מעריכים כי החברה תשיק את ה-iPhone הרביעי שלה ברשת וריזון האמריקנית בתחילת הרבעון הראשון של 2011, מה שירחיב את קהל היעד של רוכשי האייפון בארה"ב. עד כה האייפון הרביעי הושק ברשת AT&T בלבד, והתוספת של מפעילה נוספת כמו וריזון צפויה לגדיל את המכירות של הסלולרי הפופולרי של אפל.

בברקליס מעריכים כי בעקבות ההשקה ב-וריזון, אפל תמכור על סוף 2011 כ-9 מיליון מכשירי אייפון דרך הרשת של וריזון, מה שייקנה לאפל אפסייד בסך המכירות של המכשירים באותה שנה ל-43.3 מיליון אייפונים, 15 מיליון מתוכם בארה"ב.

כל מכירה של מיליון מכשירי אייפון משקפת להערכת הכלכלנים בברקליס תוספת של 500 מיליון דולר להכנסות אפל, ותוספת של 25 סנט ברווח למניה. הכלכלנים מעריכים כי הייצור של המכשירים בטכנולוגיית ה-CDMA שמתאימים לרשת של וריזון צפוי להתחיל כבר ברבעון הרביעי השנה, וכי לחברה תהיה הזדמנויות לשווק בטכנולוגיה הזו גם מחוץ לארה"ב.