עוד חברת חיפושי נפט בדרך לבורסה: גלוב מנפיקה היום

לשותפות שלושת רישיונות בבעלותה המלאה: רישיון "אופק", בשטח 393 קמ"ר, נמצא באזור השפלה, "בר-אור", בשטח של 266 קמ"ר ממוקם בגליל המערבי ורישיון "יהל", בשטח של 295 קמ"ר, נמצא באזור שפרעם בצפון

שותפות חיפושי הנפט גלוב (גלוב אקספלוריישן) מבצעת היום (ג') רישום למסחר בתל אביב. השותפות מנסה לגייס כ-30 מיליון שקל במסגרת הנפקה ראשונה של ניירות ערך לציבור.

את ההנפקה מובילה כלל פיננסים חיתום יחד עם רוסאריו שרותי חיתום וקונסורציום חתמים, מנורה מבטחים חיתום וניהול, מיטב הנפקות ופיננסים, לידר הנפקות(1993) ודיסקונט חיתום והנפקות.

ברשת גלוב שלושה רישיונות חיפוש שהועברו לה על-ידי בעלי השליטה בה - יעקב חי, גיל ומנחם שטרנברג וצבי וברוך דרין. שלושת הרישיונות הם בבעלותה המלאה של גלוב: רישיון "אופק", בשטח 393 קמ"ר, נמצא באזור השפלה; "בר-אור", בשטח של 266 קמ"ר, ממוקם בגליל המערבי; ורישיון "יהל", בשטח של 295 קמ"ר, נמצא באזור שפרעם בצפון.

התקציב המשוער שיידרש לשותפות לביצוע פעולות החיפוש בשלושת הרישיונות שלה נאמד בכ-32 מיליון דולר, ולעת עתה היא מבקשת, כאמור, לגייס 30 מיליון שקל.

על פי טיוטת התשקיף שהגישה החברה לבורסה בתל אביב, סכום הגיוס המינימאלי אותו מעוניינת החברה לגייס מהציבור עומד על כ-24 מיליון שקל, כאשר בעלי השליטה בשותפות מחויבים לרכוש מניות בשווי כולל של כ-25% מסך הגיוס הציבורי. עוד סוכם בתשקיף כי תנאי רכישת המניות של בעלי השותפות יהיו זהים לתנאי הרכישה של הציבור.

במסגרת התשקיף שפרסמה גלוב, מתחייבת החברה להנפיק גם אופציות ללא תמורה למחזיקי המניות. הנפקת האופציות תיעשה לאחר קבלת האישורים הדרושים לביצוע הקידוח ב"אופק 2" או "אופק 1" ולאחר שייחתם הסכם קידוח עם קבלן ביצוע.