קונסולת התנועה החדשה של מיקרוסופט מוצעת למכירה מוקדמת

החברה טרם הצמידה תג מחיר למערכת Kinect, הפלטפורמה שאמורה להקנות לקונסולת ה-XBOX 360 מתוצרתה יכולת זיהוי תנועה באופן בלתי אמצעי, החלו קמעונאים לקבל הזמנות מלקוחות עבור המכשיר במחיר של 149 דולר

למרות שמיקרוסופט טרם הצמידה תג מחיר למערכת Kinect (פרויקט נאטאל), הפלטפורמה שאמורה להקנות לקונסולת ה-XBOX 360 מתוצרתה יכולת זיהוי תנועה באופן בלתי אמצעי, החלו קמעונאים לקבל הזמנות מלקוחות עבור המכשיר במחיר של 149 דולר. מערכת זיהוי התנועה של מיקרוסופט עתידה לעלות על המדפים ב-4 בנובמבר השנה, אך החנות המקוונת של רשת מוצרי האלקטרוניקה בסט ביי כבר החלה למכור את המכשיר. באתרים של אמזון, וול מארט ורשת גיימסוטופ מוכרים את Kinect בדולר וחצי פחות מאשר בבסט ביי. דובר מטעם מיקרוסופט ציין אתמול (ב') כי החברה טרם קבעה מחיר קמעונאי עבור האביזר.

במיקרוסופט רואים ב-Kinect מנוף להגדלת המכירות של קונסולת ה-XBOX 360 בתקופת החגים הנוצריים החלה בסוף השנה. מאז השקתה של קונסולת ה-XBOX 360 ב-2005, נמכרו ממנה 40 מיליון יחידות ברחבי העולם. אמנם מדובר בכמות גדולה יותר מזו של פלייסטשן 3 מבית סוני, אך הרבה פחות מקונסולת Wii של נינטנדו.

האנליסט קולין סבסטיאן, מבית ההשקעות לזארד, מעריך שמחירו הרשמי של ה-Kinect ינוע בין 100 ל-150 דולר, למרות שמספר אנליסטים סבורים שמחירו אף עשוי להגיע ל-200 דולר. סבסטיאן מעריך שכ-3 מיליון יחידות מה- Kinectיימכרו עד סוף השנה.

"אני מאמין שה-Kinect ייתן דחיפה רצינית לנתח השוק של ה-XBOX, שגם כיום איננו מבוטל", אמר סבסטיאן. כשהוצג ה- Kinect לראשונה לפני כשנה הוא כונה "פרויקט נאטאל", אולם בשבוע שעבר הכריזה מיקרוסופט על שמו הרשמי במהלך כנס הגיימינג העולמי E3, שנערך בלוס אנג'לס.