מודאגים ממה שהילדים עושים בפייסבוק? שירות שיסייע לפקוח עין

SafetyWeb מאפשר להורים לנטר את הפעילות של הילדים שלהם בזירה החברתית בזמן אמת, מבלי להתערב באופן ישיר ■ וגם: פלטפורמת הימורים חברתית בה ניתן ליצור התערבות כספית על כל נושא או אירוע מבוקש

1. ניטור חופשי

מודאגים ממה שהילדים שלכם עושים בזמן שהם מבלים בפייסבוק ובאתרים אחרים? השירות SafetyWeb יסייע לכם לפקוח עין על הפעילות שלהם באתרים החברתיים, שאינה מוגדרת פעילות פרטית. מדובר באפליקציה שרצה על גבי הדפדפן ומאפשרת להורים לנטר את הפעילות של הילדים שלהם בזירה החברתית בזמן אמת, מבלי להתערב באופן ישיר.

כך, לדוגמה, המערכת מאתרת מיהם החברים שאיתם התחברו הילדים בפייסבוק, עם אילו גולשים הם מרבים לצ'וטט, ובאילו סוגים של מדיה הם הכי מתעניינים. בכל פעם שמאותרת פעולה חשודה, כגון מסר לא חינוכי או פנייה מצד מבוגר, ההורים מקבלים התראה על כך. השירות מוצע בתשלום של 10 דולר לחודש.

2. על טעם ועל ריח

חובבי המוזיקה שמעוניינים להכיר אנשים חדשים בעלי טעם מוזיקלי דומה ישמחו להכיר את האתר החדש Tastebuds, המגדיר עצמו כאתר היכרויות בעבור אנשים ששופטים אנשים אחרים בהתאם להעדפות המוזיקליות שלהם.

האתר, שמאחוריו עומדים שני מוזיקאים, מאפשר לכל משתמש להגדיר אילו להקות ואמנים הוא אוהב, האם הוא מחפש גברים או נשים ובאיזה מיקום גיאוגרפי - והמערכת מציעה תוצאות רלוונטיות בהתאם לנתונים שהוזנו. את החיפוש אפשר לטייב גם באמצעות הזנת הגיל המועדף, כשהשירות מאפשר למשתמשים לשלוח הודעות אישיות, ולסמן אנשים שמצאו חן בעיניהם.

משתמשי השירות המוזיקלי Last.fm יכולים ליהנות מהאתר באמצעות החשבון הקיים שלהם, כשהמערכת סורקת את הפרופיל שלהם באופן אוטומטי כדי לזהות את טעמם המוזיקלי. בניגוד למגמה הבולטת באתרי דייטינג, האתר החדש מוצע בחינם ונטול פרסומות, כך שמודל עסקי, כך נדמה, עדיין אין.

3. הימור חברתי

Betable הוא אתר נחמד המציע פלטפורמת הימורים חברתית. כל משתמש יכול ליצור התערבות על כל נושא או אירוע שקרוב ללבו, או לבחור מבין שלל ההימורים המוצעים באתר - ולהמר על כך בכסף אמיתי. כמו כן, ניתן להפיץ את ההתערבות בקרב החברים ובקרב משתמשים אנונימיים, באמצעות שירותים כפייסבוק, טוויטר ואף המייל האישי.

האתר מאפשר גם לעקוב אחר ההתפתחות של ההתערבות, ולראות מי הצטרף ומה הפרס הכספי המצטבר. כשההתערבות מסתיימת יכול המנצח לזכות בפרס כספי, כש-10% מהפרס הולכים לחברה. יש לציין כי האתר מאפשר גם להציב הימורים ללא כסף, סתם בשביל להוכיח לחברים שלכם שאתם יודעים הכי טוב.

4. שלח לי וידיאו

MailVU הוא אתר בסיסי למדי המציע למשתמשים פלטפורמה נוחה וקלה לשימוש לשליחת הודעות דואר אלקטרוני מבוססות וידיאו. על מנת ליהנות מהשירות יש צורך להצטייד במצלמת אינטרנט ובמיקרופון, שבאמצעותם ניתן להקליט את קטע הווידיאו (באורך של דקה). ניתן לצפות בקטע לפני השליחה, ואז להוסיף את כתובת הדואר האלקטרוני שאליה אתם רוצים לשלוח את קטע הווידיאו. השירות, שלא מצריך הורדת תוכנה או הרשמה לאתר, מוצע בחינם. ואולם בקרוב יושק שירות פרימיום בתשלום, שיאפשר, בין השאר, להקליט הודעות ארוכות יותר.