קליק טכנולוגיות בה מחזיק אראל מרגלית - להנפקה בנאסד"ק

חברת הפורטפוליו של קרן ההון סיכון הישראלית JVP שבשליטת מרגלית, מכוונת למחיר מניה של בין 8.5-9.5 דולר והערכת שווי של החברה בעת התחלת המחסר מכוון לכ-712 מיליון דולר

חברת קליק (Qlik) טכנולוגיות, חברת פורטפוליו של קרן ההון סיכון הישראלית JVP שבשליטת אראל מרגלית מצויה בשלבים מתקדמים של הנפקה בנאסד"ק, והמסחר במניה עומד להתחיל ב-16 ביולי.

קליקטק, חברה שאינה ישראלית מספקת תוכנה לניתוח עסקי, מכוונת למחיר מניה של בין 8.5-9.5 דולר והערכת שווי של החברה בעת התחלת המחסר מכוון לכ-712 מיליון דולר.

החברה דיווחה על הכנסות של 157 מיליון דולר בשנת 2009, בהשוואה ל-118 מיליון דולרב-2008. החברה רשמה רווח של 8.86 מיליון דולר בשנת 2009.

קרן JVP של אראל מרגלית מחזיקה ב-25.4% לפני ההנפקה הראשונה, לצד בעלי מניות נוספים כמו אקסל פרטנרס (26.7%) ואחרים. מרגלית שמרבה לדבר על החשיבות באי מכירת חברות פורטפוליו טובות במחירים נמוכים, רושם לזכותו עוד הצלחה.

בפברואר השנה דווח ב"גלובס", כי בקליקטק יוצאים בקרוב להנפקה, ובחרו את מורגן סטנלי, סיטיגרופ ו-JP מורגן כחתמים. קליקטק נחשבת לאחת מחברות הבינה העסקית (BI) שמספקות פתרון נוח ויעיל יחסית, והיא רווחית מזה כמה שנים.