גיזה זינגר אבן חתמה על שת"פ אסטרטגי עם דאף אנד פלפס

גיזה זינגר אבן, בניהולו של יריב פילוסוף, תשמש הנציגה הבלעדית של דאף אנד פלפס בישראל, והחברות ישתפו פעולה במתן מגוון רחב של שירותי ייעוץ פיננסיים ובנקאות להשקעות

חברת הייעוץ הכלכלי, גיזה זינגר אבן, הודיעה היום (ד') כי חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם דאף אנד פלפס (Duff and Phelps), פירמה גלובאלית מובילה בתחום הייעוץ הפיננסי והבנקאות להשקעות. גיזה זינגר אבן, בניהולו של יריב פילוסוף, תשמש הנציגה הבלעדית של דאף אנד פלפס בישראל, והחברות ישתפו פעולה במתן מגוון רחב של שירותי ייעוץ פיננסיים ובנקאות להשקעות ללקוחות ברחבי העולם.

צוות היועצים של דאף אנד פלפס ליוו מספר גדול של תהליכים מהותיים, כולל ייעוץ לועדת ביקורת של הקונגרס האמריקני לתוכנית החילוץ של הממשל האמריקני לנכסים שבמשבר (TARP). לאחרונה, שימשה דאף אנד פלפס יועץ פיננסי לבודק מטעם בית המשפט הפדראלי לנושא פשיטת הרגל של בנק ההשקעות ליהמן ברדרס - פשיטת הרגל הגדולה בהיסטוריה של ארה"ב. לקוחותיה של דאף אנד פלפס כוללים 35% מתוך חברות ה-S&P 500 האמריקאי.

פרופ' עלי קרייזברג, שותף מייסד בגיזה זינגר אבן שניהל את המו"מ מטעם גיזה זינגר אבן עם דאף אנד פלפס, ציין כי אנו, בגיזה זינגר אבן, מעריכים כי בתוך כעשור, למעלה מ- 75% מהנכסים והפעילויות של חברות שמקורן בישראל יהיו בשווקים בינלאומיים.

"החיבור האסטרטגי עם דאף אנד פלפס מאפשר לנו לשמר את גיזה זינגר אבן כפלטפורמת שוק ההון המובילה בישראל ולהעניק ללקוחותינו את שירותינו הן בהנפקות והן בעסקאות של מיזוגים ורכישות בשווקים בינלאומיים, לרבות ארה"ב אירופה והמזרח הרחוק".