דוד קמיניץ מצא בית חדש: מצטרף לצבי יוכמן בקרן סקיי

תפקידו הרשמי טרם נקבע, אך הוא אמור לעזור להגשים את תוכניות הקרן להיכנס לשוק התקשורת

מנכ"ל דלק ישראל לשעבר, דוד קמיניץ, מצטרף לקרן ההשקעות סקיי. קמיניץ, שהתפטר מתפקידו בדלק ישראל לפני כחודשיים, יצטרף לצבי יוכמן וניר דגן, איתם כבר עבד בעבר בעת שכיהן כמנכ"ל חברת ברק וכמנכ"ל HOT. עדיין לא ברור מה יהיה תפקידו של קמיניץ בקרן ואם הוא ייכנס שותף, אבל בכל מקרה מדובר בכוח חשוב שמצטרף, ככל הנראה על רקע כוונותיה להשקיע בתחומי התקשורת.

קמיניץ פרש מדלק לפני כחודשיים, לאחר שנה בתפקיד, על רקע חילוקי דעות עם הדירקטוריון. לפני תפקיד זה הוא שימש מנכ"ל הוט, ולפני כן היה מנכ"ל חברת ברק.

קמיניץ קיבל לידיו את חברת ברק במצב של משבר בשל אג"חים שהיתה אמורה לפרוע בהיקף של מאות מיליוני שקלים, והיה ספק אם תוכל לעמוד בהחזר. יוכמן וקרן סקיי לקחו חלק בתהליך ההסדר, שגיבש קמיניץ, ותוך שיתוף פעולה הצליחו בסופו של דבר להגיע להסדרים להחזרת החוב.

את חברת HOT קיבל קמיניץ אחרי שרם בלינקוב פרש ממנה, והוא כיהן בתפקידו במשך שנתיים. קמיניץ קיבל את הוט בשלבים האחרונים של המיזוג עם חברות הכבלים, והחל בעבודת השיקום שלה ובבנייתה כחברה ממוזגת. הוא פרש ממנה לאחר שחש שמיצה את עצמו וכן בשל חילוקי דעות לגבי תנאי השכר שלו. לא ניתן היה להשיג את תגובת הצדדים לידיעה.

קרן סקיי ניסתה בשנה האחרונה להיכנס לתחום התקשורת. בין השאר עמדו על הפרק השקעה ב-012 סמייל לפני מכירתה ליוסי מימן, וכניסה כשותפה בחברת yes ובפורטל וואלה!. קמיניץ, שלו קשרים רבים בשוק התקשורת, אמור לתרום מניסיונו ולממש את התוכניות להיכנס לשוק התקשורת.