המאבק מתחמם: אורמת תפרסם היום נייר עמדה כולל ומנומק

(עדכון) כצמן וסגל לא נשארים חייבים: "מטרת הברוניצקים - להסיט הדיון מהבעיות באורמת" ■ "לגזית אינק. לא הייתה כל כוונה להשתלט על אורמת" ■ מצרים שבעלי השליטה באורמת ממשיכים ונמנעים מלהתייחס בצורה רצינית ועניינית לבעיות המהותיות שהציפה גזית אינק. בנייר העמדה ששלחה לחברה

חיים כצמן ודורי סגל לא נשארים חייבים וגזית אינק. ומוסרת היום (א') בתגובה לראיונות עם משפחת ברוניצקי שפורסמו בסוף השבוע בעיתונות כי "חברת גזית אינק. מצרה על כך שבעלי השליטה באורמת ממשיכים ונמנעים מלהתייחס בצורה רצינית ועניינית לבעיות המהותיות שהציפה גזית אינק. בנייר העמדה ששלחה לחברה".

התנהלותה של גזית אינק. בשלוש השנים האחרונות, מאז שנכנסה להשקעה באורמת , מוכיחה באופן חד משמעי כי לגזית אינק. לא הייתה כל כוונה להשתלט על אורמת. להעלאת טענה זו, ע"י משפ' ברוניצקי, בראיונות שהעניקה לכלי בתקשורת ישנה מטרה אחת ויחידה והיא להסיט את הדיון ותשומת הלב מהבעיות בהן שרויה אורמת בשנתיים האחרונות.

עוד נמסר כי גזית אינק. מברכת על כל מהלך של הכנסת שותף אסטרטגי ראוי להשקעה באורמת כפי שרמזה על כך הגב' דיתה ברונציקי בראיונות שהעניקה במהלך סופ"ש.

בסוף השבוע התייחסו במשפחת ברוניצקי להתפתחויות האחרונות ויורם, בנם של יהודה ודיתה ברוניצקי אמר על כצמן וסגל "היה מפתיע וגם מאכזב לראות שהם העדיפו לפנות לתקשורת. בדרך כלל מקובל שאם אתה רוצה לפתור בעיה, אתה לא עושה זאת על-ידי פניה לתקשורת".

על שלל הטענות שהעלתה גזית בנוגע לתפקודה של החברה והנהלתה בשנים האחרונות אמר יורם כי "גזית הביעה עמדות מאוד נחרצות על פעילות החברה, אולם מה שמאפיין את טענותיה הוא היכרות נמוכה עם תחום הפעילות שלנו וידע על מה שבאמת מתרחש בתוך אורמת".

אורמת צפויה לפרסם נייר עמדה כולל ומנומק לגבי כל הטענות והנקודות שהועלו ע"י גזית אינק. היום או מחר, זאת בנוסף לתגובה הראשונית של הדירקטוריון שפורסמה ביום ה' ולהתבטאויות הנרחבות של דיתה ויורם ברוניצקי שפורסמו בכלי התקשורת ושכללו התייחסות למרבית הטענות שהועלו ע"י גזית.

דובר אורמת אמר היום כי "הטענות של גזית לחוסר ההתייחסות "לבעיות" שהעלו הינה התממות נוספת שמסיטה את הדיון מהניסיון של גזית להכתיב את התנהלותה של אורמת על פי רצונותיהם".