מהו פורמט טלוויזיוני מנצח? בוועידת תקשורת ונתח שוק יציעו פתרון

וירג'יניה מאוסלר, מנכ"לית חברת המחקר לטלוויזיה ובידור The Wit, תשתתף בוועידה של "גלובס" ותוביל דיון בנושא

מהו פורמט? מה הפטנט שבו? איך מוכרים אותו? איך מרוויחים מפורמטים בחו"ל? מהם המודלים העסקיים המנצחים לייצוא פורמטים? בשאלות אלה ואחרות ידונו במושב הדיון "נוסחת הקסם לפורמט מנצח" שיעלה במסגרת ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס", שתתקיים ב-19 ביולי 2010.

את הדיון ינחה לי-אור אברבך, כתב התקשורת של "גלובס".

הדוברת המרכזית במושב תהיה וירג'יניה מאוסלר, המייסדת והמנכ"לית של The Wit, חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור. מאוסלר תדבר על הפורמטים החדשניים המובילים בעולם.

יתר המשתתפים במושב: אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה מכירת פורמטים; גיא המאירי, בעלים ומנכ"ל אבוט-רייף-המאירי; עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום; אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת; ונדב פלטי, נשיא דורי מדיה גרופ.

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" מהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, מהארץ ומהעולם, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בוועידה ייערכו גם מפגשים אישיים לבאי הוועידה, ובהם מפגש ליצירתיות בפורמטים, בהנחיית וירג'יניה מאוסלר, שיעסוק בכלים להכנת פורמט מוצלח לשיווק בינלאומי; מפגש למיתוג חושים, בהנחיית סיימון הארופ; ומפגש לסאונד במיתוג, בהנחיית ג'וליאן טרז'ור.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010 בשיתוף תפן. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.