שוב בפסגה: הפרסומת לדיסקונט - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא הזכורה ביותר כבר שבוע שלישי ברציפות, אך שיעורי הזכירה אליה ממשיכים לרדת

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות. בהמשך לשבוע שעבר, גם השבוע ניכרת ירידה בשיעורי הזכירה לפרסומת אשר נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 10.9%.

עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 0.6, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ב-40%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי ייתכן כי שיעורי הזכירה הנמוכים להם זכתה הפרסומת הזכורה ביותר באים על רקע של שידורי המונדיאל בשבועות האחרונים, המשודרים בעיקר בערוץ הציבורי ולא בערוצים המסחריים.

הפרסומת של דיסקונט שומרת על מקומה גם בפסגת הפרסומות האהובות.

עוד ראוי לציין,כי הפרסומת למעדן מילקי של שטראוס והפרסומת של תנובה דורגו השבוע ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרו במהלך השבוע האחרון.

הפרסומת של מקדונלד'ס, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA , היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 301 (בהשוואה ל-313 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עומד על כ-41.4 מיליון דולר.

22
 22