התוכנית המיוחדת של לברון ג'יימס בלילה שבין חמישי לשישי, שבה בישר כי ישחק בעונה הבאה במיאמי היט בשידור חי ברשת ESPN, גררה לא מעט ביקורות בארה"ב.
עיקר הטענות הופנו כנגד הקרקס התקשורתי שיצר הכוכב, אבל יש גם צד אחר לעניין: לפי אתר CNBC, הכנסות הפרסום במהלך התוכנית שנמשכה שעה שלמה, בשווי כולל של 2.5 מיליון דולר, הופנו ל-Boys & Girls Club of America, ארגון צדקה אמריקני התומך בילדים נזקקים. בין החברות והגופים שפרסמו בתוכנית ניתן היה למצוא את נייקי, ספרייט ומקדונלד'ס.
אגב, לפי בדיקה של חברת המחקר נילסן, התוכנית של לברון היתה הנצפית ביותר בארה"ב בערב יום חמישי - עם רייטינג ארצי של 7.3%.
יממה לאחר ההכרזה הדרמטית של ג'יימס, הוצגו שלושת הכוכבים הגדולים של ההיט לעונה הבאה, הכוללים גם את כריס בוש ודוויין ווייד, ל-13 אלף אוהדים נלהבים במיאמי. על-פי דיווחים בארה"ב, חתמו ג'יימס ובוש על חוזה לשש שנים בשווי 110.1 מיליון דולר כ"א. ווייד חתם על חוזה לתקופה דומה, השווה 107.5 מיליון דולר. כל אחד מהשלושה ויתר על כ-15 מיליון דולר, על מנת לפנות מספיק מקום בתקרת השכר של מיאמי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.