חברת שילוט החוצות JCDecaux משקיעה 40 אלף שקל בפעילות מיוחדת לקראת ט"ו באב.
החברה מעניקה ל-10 גולשים זכות להציע נישואים או להצהיר על אהבתם על גבי מודעות הפרסום בתחנות אוטובוס בתל-אביב.
הפעילות תלווה על-ידי דף מיוחד באתר פייסבוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.