חברת שילוט החוצות JCDecaux יוצאת בפעילות לט"ו באב

תאפשר ל-10 גולשים להציע נישואים או להצהיר על אהבתם על גבי מודעות פרסום בתחנות אוטובוס בתל-אביב

חברת שילוט החוצות JCDecaux משקיעה 40 אלף שקל בפעילות מיוחדת לקראת ט"ו באב.

החברה מעניקה ל-10 גולשים זכות להציע נישואים או להצהיר על אהבתם על גבי מודעות הפרסום בתחנות אוטובוס בתל-אביב.

הפעילות תלווה על-ידי דף מיוחד באתר פייסבוק.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988