"צחוק מעבודה" תעלה לשידור בענקית השידור הגרמנית RTL

רשת והמפיק יואב גרוס השלימו באחרונה עסקה בהיקף של כ-300 אלף שקל למכירת הפורמט לחברת ההפקה אנדמול

הפורמט "צחוק מעבודה" יעלה לשידור בגירסה דוברת גרמנית בענקית השידור RTL. זכיינית ערוץ 2 רשת והמפיק יואב גרוס השלימו באחרונה עסקה באמצעות מפיץ הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה, במסגרתה נמכור הפורמט לחברת ההפקה אנדמול, אשר תפיק אותו לרשת המשדרת למדינות דוברות גרמנית בעולם.

על-פי ההערכה, שווי העסקה עומד על 300 אלף שקל.

מדובר בעסקה נוספת בשורה של עסקאות לתוכנית הישראלית המצליחה. בין היתר נמכרה התוכנית לשידור לספרד, סין ומזרח אירופה ואף עלתה לשידור ב-TV5 הצרפתית. הפורמט נמכר גם כאופציה לארצות-הברית, אולם טרם הופק שם לשידור.

"צחוק מעבודה" מתאימה במיוחד לעתות משבר כלכלי, ממנו עדיין סובל שוק השידור העולמי. התוכנית מספקת פתרונות זולים למופע בידור מושקע הממלא פריים-טיים טלוויזיוני.

גרוס, העומד מאחורי הפורמט, מפיק בימים אלה גם את "קצר משפחתי" עבור רשת, והיה מהיוצרים הראשונים של "אחד העם 1", שסדרת ההמשך שלה משודרת בימים אלה בזכיינית. כמו כן, נבדקת האפשרות להשיב למסך את "שבוע סוף" שאותה הוא מפיק.

המשנה למנכ"ל רשת לענייני שיווק, אילן טוביהו, מסר ל"גלובס" כי "עצם זה שתחנה כמו RTL בגרמניה, יחד עם חברת ההפקות אנדמול, נכנסו איתנו לשיתוף-פעולה, מראה עד כמה הגורמים החשובים בענף בעולם מאמינים בפורמט. רשת תמשיך להפיץ את הפורמטים שלה במלוא המרץ".