ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" תיערך מחר (ב'), 19 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תסוקר באופן נרחב באתר "גלובס" ותשודר באתר בשידור חי באמצעות גלובס TV.
בנוסף, חלקים נרחבים מהוועידה ישודרו גם ברדיו תל-אביב.
הוועידה מהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, מהארץ ומהעולם, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.
בין הנושאים שבהם תעסוק הוועידה: המהפכה הדיגיטלית - המדיה, הטרנדים, והערוצים; שוק התקשורת - היום שאחרי; הקלאסיקה של הפרסום והשיווק; המדיה החברתית כפורצת דרך בחשיבה העסקית; מה הן הטכנולוגיות הדרושות לשיווק דיגיטלי; מדידת הרייטינג באינטרנט; הרפורמה בחוק השידורים ועוד.
בין יתר הדוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי לקחת חלק בוועידה ניתן למנות את שמותיהם של סיימון הארופ, מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית Brand Sense המתמחה במיתוג חושים; ג'וליאן טרז'ור, סוכנות Brand Sense; סטיב אינן, מנהל Wharton Interactive Media Initiative; וירג'יניה מאוסלר, The Wit - חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור; סאם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב, Lean Mean Fighting Machine; וג'רום גראטו, ראש חטיבת פלטפורמות המדיה DoubleClick - Google.
במסגרת ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ייערכו גם מפגשים אישיים: מפגש ליצירתיות בפורמטים, בהנחייתה של וירג'יניה מאוסלר; מפגש למיתוג חושים, בהנחיית סיימון הארופ; ומפגש לסאונד במיתוג, בהנחיית ג'וליאן טרז'ור.
במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010, בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן.
לפרטים נוספים לחץ כאן:
http://www.globes.co.il/bulletin/globes_minisite/081/globes_minisite_081_mini.asp
ועידת תקשורת ונתח שוק 2010
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.