קומברס מעוניינת למכור 10% מהחזקתה בורינט בכ-60 מ' ד'

הגישה בקשה למכירת המניות לרשות ני"ע בארה"ב ■ ההערכות הן כי קומברס מעוניינת לממש את החזקותיה על רקע ההידלדלות במצבה הפיננסי ■ כיום מחזיקה קומברס בחברה הבת בכ-66% מהון המניות

חברת קומברס רוצה לדלל את החזקתה בחברה הבת, ורינט והיא מתכוונת למכור כ-10% מהחזקתה בחברה שעומדת על 2.8 מיליון מניות של החברה מסך של כ-28 מיליון מניות של ורינט בהם מחזיקה כיום קומברס המהוות כ-66% מסך המניות של ורינט, כך עולה מהודעות החברות לרשות ני"ע האמריקנית.

ורינט חזרה להיסחר בבורסת הנאסד"ק רק לפני כשבועיים, לאחר שהסדירה את הגשת דוחותיה לשביעות רצונה של רשות ני"ע האמריקנית. המניה אשר נופלת היום בכ-5% ל-20.9 דולר למניה כך שלפי המחיר הנ"ל תגיע התמורה על המניות לכ-60 מיליון דולר.

ההערכות הן כי קומברס מעוניינת לממש את החזקותיה על רקע ההידלדלות במצבה הפיננסי. נציין כי על רקע פרשת הבקדייטינג קומברס לא הגישה דו"חות כספיים מלאים כבר מספר שנים ולאחרונה דחתה את הגשת הדו"חות שוב, לסוף אוגוסט. מניית קומברס איבדה כ-20% מתחילת השנה וכשני שליש משווייה מהרגע שעברה להיסחר בבורסה שמעבר לדלפק.

לאחרונה הגיעה קומברס לפשרה בתביעה הייצוגית שהוגשה כנגדה בגין הפרשה, והיא תשלם 165 מיליון דולר לתובעים, כאשר קובי אלכסנדר עצמו ישלם 60 מיליון דולר.