שארפ מוסיפה צבע: משיקה טלוויזיה בטכנולוגיית 4 צבעים

המחירים של המסכים, המגיעים בגודל 40 אינץ' עד 52 אינץ', נעים החל מ-10,900 שקל ועד 19,900 שקל

אם חשבתם שמסך הטלוויזיה ה-HD בטכנולוגיית ה-LED שרק קניתם לפני המונדיאל מציג לכם את התמונה הטובה ביותר, כנראה שטעיתם. חברת שארפ השיקה סדרת מסכים הכוללות 4 צבעי יסוד במקום 3 (אדום, ירוק וכחול). התוספת הפעם היא הצבע צהוב.

בשארפ טוענים כי אף אחת מהחברות בשוק לא מתייחסת לצבעי הביניים שמפיקים 3 צבעי היסוד, כמו: ורוד, ירוק, תכלת וזהב. התוספת של הצבע הצהוב למסכים מאפשרת להציג את הצבעים בצורה יותר חדה, מבריקה ודומה למציאות, כאשר הצבע הזהב גם נראה יותר נוצץ.

הטכנולוגיה החדשה בשם Quattron משולבת בשתי סדרות מסכי Edge LED חדשים בשם LE820 ו-LE810. לדברי החברה, מסך רגיל זקוק לתאורה עזה בכדי לבטא בחדות גווני ביניים כמו צהוב, ציאן ומגנטה. כמו כן, בכדי להפיק תמונות בוהקות, צריך בהירות עזה מכל מקורות האור. הוספת הצהוב מאפשרת למסך להציג תמונה מבריקה יותר. הצהוב מרחיב את מניפת הצבעים ומבהיר את התמונה, כאשר צריכת החשמל נמוכה יותר.

מלבד היכולת הזו, במסכי ה-LE820 ישנה אפשרות להקליט בזמן אמת (Time Shift) שידורי טלוויזיה הנקלטים באמצעות התקן ה-DTT הפנימי שלה (5 הערוצים הפתוחים, כמו ערוץ 1, 2 ו-10). הכוונה כאן היא שיש אפשרות לעצור שידור בזמן אמת או לחזור אחורה ולא להקליט תוכנית לצפייה מאוחרת יותר. אחת הבעיות היא שאי-אפשר להקליט שידורים מ-HOT או מ-yes.

נפח האחסון הפנימי של המסכים הוא 8 ג'יגה.

המחירים של המסכים, המגיעים בגודל 40 אינץ' עד 52 אינץ', נעים החל מ-10,900 שקל ועד 19,900 שקל.