ורינגו תאפשר גישה לשירותיה לכ-52 מיליון מנויי סלולר בטורקיה

חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם המפעיל הסלולרי הגדול ביותר בטורקיה Retromedya ■ ורינגו, פיתחה פלטפורמה שמאפשרת ליצור רינגטון ויזואלי במכשירי הטלפון הנייד ■ החברה הישראלית שנסחרת בוול סטריט פועלת גם באיחוד הנסיכויות

במקרה או שלא, Vringo, החברה החדשה במועדון החברות הישראליות שנסחרות בשוק ההון האמריקני, מודיעה על הרחבת פעילותה בטורקיה יום לפני שהמטה ללוחמה בטרור מבטל את אזהרת המסע לטורקיה, ומאפשר לאלפי תיירים ישראליים לחזור ולהסתער על אנטליה.

ורינגו, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת ליצור רינגטון ויזואלי במכשירי הטלפון הנייד, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Retromedya, המפעיל הסלולרי המוביל בטורקיה, לו יש 52 מיליון מנויים. שיתוף פעולה זה הוא פועל יוצא של סיום הסכם דומה שהיה לחברה הישראלית עם מפעיל סלולרי אחר בטורקיה - Avea, לו היו "רק" 12 מיליון מנויים. כתוצאה מכך, השירות של ורינגו יהיה זמין לרוב מנויי הסלולר ברחבי טורקיה, ועבור החברה הישראלית זו קפיצת מדרגה משמעותית.

ורינגו, אותה הקים ומנהל ג'ון מדבד, הפכה לציבורית בבורסת AMEX של NYSE לפני כחודש ימים, לאחר שגייסה 11 מיליון דולר לפי שווי של 23 מיליון דולר. למרות ההנפקה המוצלחת של החברה, שהיא עדיין סטארט אפ צעיר, מנייתה החלה את דרכה הציבורית ברגל שמאל ומרגע ההנפקה היא איבדה קרוב למחצית משוויה.

פועלת גם באיחוד הנסיכויות

מלבד שיתוף הפעולה עם Retromedya הטורקית, יש לוורינגו שיתופי פעולה דומים עם המפעיל המלזי Maxis, לו יש 11.4 מיליון מנויים - 34 אלף מתוכם משלמים עבור השירות של ורינגו; עם המפעיל הארמני Vivacell, לו יש 2 מיליון מנויים, כשאף אחד מתוכם עדיין לא משלם עבור השירות של החברה הישראלית, וכן עם Etisalat - מפעיל סלולרי באיחוד הנסיכויות הערביות, בעל 7.3 מיליון מנויים, כאשר 2,500 מתוכם משלמים עבור השירות של ורינגו. במקרה של המפעיל הטורקיAvea , 8,500 ממנוייו משלמים עבור השירות של ורינגו.

ורינגו סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 30 אלף דולר, הפסד תפעולי של 1.3 מיליון דולר והפסד נקי של 2 מיליון דולר.