פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של קראפט בישראל

התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם

תקציב הפרסום של ענקית המזון קראפט פודס יטופל במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי - כך נודע ל"גלובס".

הפעילות הפרסומית תחל כבר השנה בתקציב מוערך של מאות אלפי שקל, אך ב-2011 הוא יעמוד על כ-2 מיליון דולר, מתוך מטרה להתחרות בחברות המזון הישראליות עלית ואסם.

עד כה לא ערכה קראפט פודס פעילות פרסומית בישראל. התקציב התקבל במשרד פוגל-אוגילבי בעקבות הסכם אפיליאיישן של המשרד המקומי עם סוכנות הפרסום העולמית אוגילבי המטפלת בתקציב החברה.

פוגל-אוגילבי יטפל במותג השוקולד "מילקה", הכולל טבלאות שוקולד, חטיפים, עוגיות ועוד. במסגרת זו הוא ינסה למצב את "מילקה" כמתחרה במותגי שוקולד מקומיים מובילים כמו "שוקולד פרה" של עלית ובמותגי החטיפים והעוגיות של אסם.

פוגל-אוגילבי יבצע ב-2011 סדרת מהלכים שיווקיים ופרסומיים, במטרה להעצים את פעילות החברה בישראל ולהעלות את המודעות למותג הקורפורייט ולמותגי המזון המובילים שלו.

הטיפול בתקציב הפרסום של קראפט פודס יכלול שילוב של מדיה מסורתית לצד פעילות ענפה בניו-מדיה ובתוכן שיווקי.

קראפט פודס הוא תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, ומחזור המכירות השנתי שלו עומד על כ-42 מיליארד דולר ברחבי העולם. לחברה 9 מותגים מובילים, שלכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של מיליארד דולר, בהם עוגיות אוראו, קפה ג'ייקובס ומקסוול האוס, מותגי השוקולד קוט ד'אור, מילקה וטובלרון ומותג הקרקרים והעוגיות ריץ'.

בתחילת שנת 2010 רכשה קראפט את חברת השוקולד קדבורי הבריטית תמורת 19.7 מיליארד דולר.

בישראל משווקים מותגי מזון מובילים של קראפט במספר קטגוריות: קפה, עוגיות, שוקולד פיצוחים, גבינות שמנת (פילדלפיה קרים צ'יז) ועוד.

מנהלת תאגיד קראפט בישראל, עפרה למפרט, אמרה ל"גלובס": "אנו בטוחים כי מטרתנו המשותפת עם פוגל-אוגלבי - להעמיק את המודעות בקהל הישראלי לאיכויותיו של המותג קראפט על מותגיו השונים - תושג בהצלחה".