מלרג נקנסה ב-488 א' ש' בשל אי-דיווח על שעבודי נכסים ומזומן

חברת ההנדסה והקבלנות שבשליטת מיכאל הירשברג, קיבלה מרשות ני"ע דרישה לתשלום עיצום כספי בשל הפרה של התוספת החמישית לסעיף 36 לחוק ני"ע לפיו, החברה לא נתנה גילוי בדוחות הכספיים לשיעבודים

חברת ההנדסה והקבלנות מלרג שבשליטת מיכאל הירשברג, הודיעה היום (א') כי ביום ה' האחרון קיבלה מרשות ני"ע קנס, או דרישה לתשלום עיצום כספי בסך 488.4 אלף שקל.

זאת בשל הפרה של התוספת החמישית לסעיף 36 לחוק ני"ע לפיו, החברה לא נתנה גילוי בדוחות הכספיים הרבעוניים בשנת 2009, באשר לקיומם של שיעבודים ומגבלות על נכסיה בכלל, ועל יתרות המזומנים שלה בפרט, זאת עד למועד גילוי הטעות ביום ה-18 בדצמבר 2009.

נציין כי חברת מלרג, הפעילה בתחום קבלנות התשתית, סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2010 בהפסד של 1.4 מיליון שקל, בהמשך להפסד של 7.1 מיליון שקל ב-2009. תזרים המזומנים שלה מפעילות שוטפת היה שלילי בהיקף של 4 מיליון שקל.

בשנים האחרונות ידעה החברה הקטנה מאבק בין בעלי השליטה בה, ואף הגישה תביעה נגד שני בכירים - יוסף מלמד, בעל שליטה ומנכ"ל משותף לשעבר בחברה, ובנו עמית מלמד, ששימש כעוזר למנהל הכספים - בסך של 7.7 מיליון שקל.

נציין כי עיצום כספי זה של הרשות לני"ע שונה באופן מהותי מהקנס שהטילה בימים האחרונים על חברת החשמל, זאת לאחר שחברת החשמל איחרה ביום אחד בפרסום דו"חותיה השנתיים.