הפרסומת של HOT עם מרקו - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השימוש בדמות של מרקו בפרסומת יצר חיבור, הזדהות ואמפטיה שהובילו לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים

לאחר שבשבוע שעבר הצליח הילד "מרקו" לעורר את אהדת הצופים ולדרג את הפרסומת של HOT באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי בפסגת הפרסומות האהובות - השבוע הוא זוכה להצלחה גם בתחום הזכירה וגם בתחום האהדה, כאשר הפרסומת של HOT מדורגת כפרסומת הזכורה והאהובה ביותר.

שיעורי הזכירה והאהדה להם זוכה הפרסומת הם הגבוהים ביותר בהשוואה לנתוני הזכירה והאהדה של הפרסומות בחודש האחרון.

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי על מנת להגיע לקהל ההורים, השתמשו במרקו, דמות מהעבר עליה גדל קהל יעד זה. השימוש במרקו יצר חיבור, הזדהות ואמפטיה שהובילו לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים. השימוש בדמות נעשה על מנת לשרת את המסר - "תכנים חינוכיים לילדים ב-HOT", תוך שימוש בהומור.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11.3%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.3, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצ- שנתי של הפרסומות הזכורות ב-30%. גם שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים מממוצע האהדה החצי-שנתי, העומד כעת על 20.9%.

הפרסומת של בנק הפועלים באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 291 (בהשוואה ל-273 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-42 מיליון דולר (לעומת כ-37.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

22
 22