נובטל MiFi 2372 - ראוטר סלולרי נוח

הרצון להיות מחוברים לאינטרנט בכל מקום מחייב אותנו לקנות מודם סלולרי ■ הנתב של נובטל מתאים בעיקר למי שמחפש ראוטר סלולרי הביתה או למשרד; לרוב האנשים שנוטים לגלוש רק עם המחשב, כשהם בדרכים, המוצר הזה מיותר

הרצון להיות מחוברים לאינטרנט בכל מקום עם המחשב הנייד שלנו, מחייב אותנו לקנות מודם סלולרי ולא להסתמך על חיבורי WiFi במקומות ציבוריים. עד היום היו לנו בעיקר שלוש אופציות לגלישה סלולרית: המודם הפנימי של הטלפון שלנו, מודם חיצוני המתחבר ל-USB ומודם פנימי למחשב. עכשיו מצטרף למשפחה הזו גם ה-MiFi 2372 של נובטל, שהוא בעצם נתב (ראוטר) סלולרי. מהירויות הגלישה שה-MiFi מאפשר הן עד 7.2 מגה בהורדה ו-5.76 מגה בהעלאה.

* חיבור: ה-MiFi מעוצב בגודל של כרטיס אשראי, כך שקל לסחוב אותו בתיק. אפשר לחברו למחשב באמצעות כבל USB או דרך תקשורת WiFi. כאן גם נכנסת היכולת הייחודית של המכשיר: אפשר לחלוק את האינטרנט הסלולרי שלכם עם עד 5 מחשבים, כך שמדובר פה גם בפתרון כאשר רוצים להקים משרד נייד בשטח או בתור חיבור סלולרי בבית למספר מוצרים.

נובטל
 נובטל

* שיתוף: אפשר לחלוק עם האנשים שנמצאים ברשת קבצים המאוחסנים על-גבי המכשיר באמצעות הכנסת כרטיסי זיכרון של עד 16 ג'יגה.

* חסרונות: זמן ההפעלה יחסית ארוך, בערך דקה. זה קצת מתסכל שרוצים להתחבר במהירות לאינטרנט בשביל בדיקה קצרה של המייל.

* בשורה התחתונה: מתאים בעיקר למי שמחפש ראוטר סלולרי הביתה או למשרד. לרוב האנשים שנוטים לגלוש רק עם המחשב, כשהם בדרכים, המוצר הזה מיותר.

* מחיר בפלאפון: 1,440 שקל (או 40 שקל כפול 36 תשלומים).

* ציון: 8.