טקראנץ' מדרג את אפליקציות ה-iPhone הטובות של השנה

את קטגוריית המשחקים מוביל המשחק הממכר Angry Birds ■ חנות האפליקציות של iPhone מונה כיום כ-225 אלף אפליקציות שונות ■ כ-5 מיליארד אפליקציות כבר הורדו ע"י המשתמשים וייצרו הכנסות של מיליארדי דולרים למפתחים ולאפל

חנות האפליקציות של iPhone מונה כיום כ-225 אלף אפליקציות שונות, היקף אדיר שנצבר תוך שנתיים בלבד. כ-5 מיליארד אפליקציות כבר הורדו על ידי המשתמשים וייצרו הכנסות של מיליארדי דולרים למפתחים ולאפל.

אין זה מפתיע שכלכלת ה-APP מתפתחת כל כך מהר, אך לאחר שמרבית הגימיקים כבר הושקו (לפחות פעמיים), חיקויים זולים מציפים את החנויות הוירטואליות וקשה יותר ויותר להבחין בין אפליקציות באיכות גבוהה לבין אלה שלא.

אתר הבלוגים הטכנולוגיים, טקראנץ' פרסם, זו השנה השניה ברציפות, רשימה שתעזור לכם להתמודד עם הבעיה ומציג את האפליקציות הטובות ביותר שהושקו השנה.

בקטגוריית המשחקים בולטים:

Angry Birds, המשחק הממכר מוביל את רשימת המשחקים להורדה בתשלום כבר זמן רב.

Plants VS Zombies, משחק הגנה בו נדרש השחקן להגן על ביתו מפני פלישתם של הזומבים ע"י שתילת צמחים אשר יורים, מקפיאים מרסקים ומופצצים את הזומבים.

Fruit Ninja, על משחק זה אומרים בטק קראנץ' "כה פשוט, אך באופן מוזר - מספק", ומציינים את רמת הויז'ואל הגבוהה של המשחק.

בקטגוריית ה-Apps בולטים:

Foursquare, מוגדרת כאפליקציה הגיאו-חברתית המתומצתת והמשוכללת ביותר, במסגרתה יכולים המשתמשים לעשות "צ'ק-אין" למקומות שונים, להרוויח נקודות, ולדווח על מיקומם. יותר דיווחי "צ'ק אין" עשוים להכתיר אותך גם כראש העיר.

Groupon, מדובר בשירות המציע עסקאות כדאיות במיוחד המתעדכן מדי יום בנוחיות מפתיעה, ממסעדות ועד בילוי בספא. מאז השקת ה-App הנ"ל אימצו אותו בהתרגשות רבים מהמשתמשים ב-iPhone.

iMovie, היה הגיוני מצידה של אפל להשיק אפליקציה זו המאפשרת גישה לתוכנת עריכה לאייפון לסרטי וידאו,במיוחד לאחר שבאייפון 4 ישנה אפשרות להקלטת סרטי וידאו ברמת ה-HD. מדובר בכלי אמין מאד לעריכה תוך כדי תנועה.

עוד בולטות ברשימה האפליקציות: העוזרת הפרטית - Siri Assistant, הצייצן הבינלאומי - ה-Tweeter, קורא הספרים iBooks, קורא המיילים המתאים לנהגים Text'nDrive ועוד...