טוויטר בעקבות פייסבוק: תשלב באתרים כפתור שיאפשר לגולשים לשתף תכנים מהרשת זה עם זה

טוויטר בעקבות פייסבוק: שירות המיקרו-בלוגינג ישיק בימים הקרובים כפתור Tweet רשמי, בדומה לכפתור ה-Like של פייסבוק

טוויטר בעקבות פייסבוק: שירות המיקרו-בלוגינג ישיק בימים הקרובים כפתור Tweet רשמי, בדומה לכפתור ה-Like של פייסבוק, שיאפשר לשתף בקלות כל מאמר שיופיע ברחבי הרשת, כך חשף בלוג הטכנולוגיה Mashable. על-פי הדיווח, הכפתור החדש יאפשר גם לעקוב אחר מספר הפעמים שגולשים שיתפו לינק מסוים בטוויטר, וכן את מספר הפעמים שמשתמשי טוויטר בחרו לעשות ReTweet לאותו הלינק.

כזכור, טוויטר החל את דרכו כשירות המציע פיצ'רים בסיסיים למדי, אסטרטגיה שהשאירה מקום רב לחדשנות מצד חברות צד שלישי, שהחלו לפתח פיצ'רים משלימים או אפליקציות חיצוניות לטוויטר. כך, בכל פעם שטוויטר מחליטה לשדרג את השירות או להוסיף פיצ'ר היא למעשה פוגעת בסטארט-אפ או מפתח עצמאי.

הכפתור החדש צפוי הפעם לפגוע ב-Tweetmeme, שכפתור ה"ריטוויט" שלה קיים בהרבה מאוד אתרים ובלוגים ברחבי הרשת. אולם, ב-Mashable מעריכים כי לשתי החברות יש הסכם חשאי בנוגע לכך שפרטיו עוד לא ידועים.

על-פי נתונים חדשים של חברת המחקר קומסקור, טוויטר ממשיך לצמוח - מספר הגולשים השונים שביקרו בטוויטר בחודש יוני עמד על 93 מיליון איש, גידול של כ-110% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עוד עולה מהנתונים כי הגידול העיקרי מגיע מחוץ לשוק האמריקני, ומאסיה ודרום אמריקה בפרט.