רבעון טוב לאקסלנס: עלייה של 25% ברווח לכ-30 מ' ש'

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב- 153 מיליון שקל בהשוואה ל-120 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 27.5%

בית ההשקעות אקסלנס , הנמצא בשליטת הפניקס של קבוצת דלק, הציג הבוקר (ב') את תוצאותיו לרבעון השני של השנה. בשורה התחתונה, הרווח לבעלי המניות של החברה (ללא בעלי מניות מיעוט) ברבעון השני הסתכם בכ-30 מיליון שקל בהשוואה ל-24 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 25%.

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב- 153 מיליון שקל בהשוואה ל-120 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 27.5%.

רווחי אקסלנס מפעולות רגילות לפני הוצאות מימון ומס ברבעון השני הסתכמו ב-53 מיליון שקל בהשוואה ל-45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 18%.

סך כל הנכסים המנוהלים על ידי החברה נכון לסוף הרבעון עמד על 56.2 מיליארד שקל לעומת כ-48.1 מיליארד שקל בסוף הרבעון המקביל אשתקד, גידול של 17%.

בתחום ניהול השקעות הסתכמו ההכנסות ברבעון השני בכ-50 מיליון שקל, בהשוואה ל-25 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות נובע מהכללת הכנסות מדמי ניהול קרנות נאמנות במסגרת רכישת הפעילות של קרנות פריזמה. בתחום קופות גמל וקרנות פנסיה הסתכמו ההכנסות ברבעון בכ-57 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל.

בתחום הכנסות מהנפקת תעודות סל ופיקדון הסתכמו ההכנסות ברבעון השני ב-28 מיליון שקל, בהשוואה ל-21 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות בתחום נובע בעיקר מגידול בהיקף הנכס המנוהל ומעליה בשיעורי הריבית.

דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס, ציין כי "הרבעון השני התאפיין בתנודתיות רבה בשווקים בארץ ובעולם. ההתרחבות בפעילות הכלכלית שניכרה בסוף 2009 וראשית 2010 עומדת בסימן של האטה והחששות מחידוש המיתון בעולם התרבו. סביבה זו מעמידה אתגרים רבים בניהול נכסי הלקוחות ומחייבת מתן דגש רב על ניהול סיכונים. במהלך הרבעון הרחיבה הקבוצה את פעילותה מול מערכי ההפצה תוך מתן דגש על תמיכה מקצועית, זמינות והגדלת השקיפות ללקוחותיה."