מה לא עושים בשביל חסות: אתר תפוז החליף לוגו ושם

אתר תפוז אנשים עלה אתמול לאוויר עם לוגו ושם חדש - "אתר חמוציות אנשים", ואף נצבע בצבעי אדום במקום הצבע הכתום שמייצג את אתר תפוז אנשים הרגיל ■ מדובר בטיזר פרסומי ל-3 ימים עבור מוצר חדש של פרימור

ההבחנה בין תוכן ושיווק באינטרנט מידרדרת. אתר תפוז אנשים עלה אתמול (א') לאוויר עם לוגו ושם חדש - אתר חמוציות אנשים, ואף נצבע בצבעי אדום, במקום הצבע הכתום שמייצג את אתר תפוז אנשים הרגיל.

ל"גלובס" נודע כי המהלך, שמאחוריו עומד משרד יהושע TBWA, הוא חלק מקמפיין טיזר שיווקי והיום (ב') יעלה קמפיין באנרים שיחשוף את המותג.

עוד נודע כי מאחורי המהלך הזה עומדת חברת פרימור, שתשיק בימים הקרובים את ה"סדרה האדומה" שלה, הכוללת 4 משקאות חדשים. האתר יישאר תחת השם החדש "חמוציות אנשים" למשך 3 ימים, ולאחריו יעלה בתפוז קמפיין באנרים למשך שבועיים. עלות ההשקעה המדווחת במהלך של פרימור ותפוז עומד על 400 אלף שקל.

זו הפעם הראשונה שאתר ישראלי מחליף את הלוגו שלו במסגרת קמפיין מסחרי, אולם אין זה הפעם הראשונה שאתר נצבע בצבעים של מותג אחר.

ממשרד יחסי הציבור של תפוז נמסר כי "מדובר בטיזר פרסומי יצירתי ל-3 ימים בלבד שנועד והצליח לייצר תהודה רבה במסגרת השקת המוצר החדש של חברת פרימור. המותג 'תפוז אנשים' מספיק חזק ומוכר, מעבר ללוגו גראפי או פונט כזה או אחר, ואף אחד לא באמת חושב שהחלפנו את השם לחמוציות. גם עיתונים גדולים ונפוצים עשו מהלכים דומים בעבר והחליפו את העמוד הראשי שלהם בעמוד עם פרסומות וגימיקים. אנו מברכים על הפעילות ועל תוצאותיה המוצלחות בזמן כה קצר ומקווים לייצר פעילויות דומות גם בעתיד".