חברת הפרסום הסלולרי Inneractive גייסה 2.3 מיליון דולר באמצעות קרן ההון סיכון אוורגרין ונצ'רס פרטנרס. זהו סבב גיוס ההון השני שעורכת החברה, והוא ישמש אותה להרחבת פעילותה בתחום הפרסום משולב התוכן בקרב מפתחים לטלפונים ניידים.
חברת inneractive מפעילה מערכת פרסום לניהול של הכנסות מהצגת מודעות פרסום המשולבות באפליקציות תוכן סלולריות. הפלטפורמה של אינראקטיב סורקת רשתות פרסום (Ad Networks), ולדברי החברה הפלטפורמה להאצת הכנסות מפרסום משולבת כיום ב-25% מהאפליקציות הסלולריות המורדות מדי יום מחנות התוכן הסלולרי Ovi של נוקיה. באמצעותה, יוכלו יצרני התוכן להגדיל את הכנסותיהם החודשיות לעד כ-20 אלף דולר.
לדברי זיו אלול, מנכ"ל inneractive, "במהלך השנה האחרונה הצלחנו להרחיב בצורה משמעותית ביותר את הפעילות שלנו בשוק הפרסום הסלולרי. זאת, בעיקר בזכות ההכרה של המפתחים ביכולת של הפלטפורמה והשירות שלנו להניב להם הכנסות גבוהות מאפליקציות חינמיות, ביחס לאפליקציות בתשלום".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.