תתחילו להתרגל: שידורי ספורט ב-YouTube

ליגת הבייסבול חתמה על הסכם לשידורי כל משחקיה באתר הווידאו; לטענת YouTube, מדובר על "הסכם שידורי הספורט הגדול ביותר שלנו" ■ בשלב הראשוני ישודרו המשחקים רק ביפן

בעוד שהליגות המקצועניות בונות על שידורים בתלת-ממד כפלטפורמה הבאה להגדלת ההכנסות מטלוויזיה, מגלות חלק מהליגות את הכסף הגדול באתר ‏YouTube‏. ליגת ה-‏MLB‏ חתמה בסוף השבוע על הסכם לשידור כל משחקי הבייסבול של העונה הסדירה באתר ‏YouTube‏.

בשלב זה מדובר על משחקים שישודרו ביפן בלבד החל מהעונה הבאה, במה שמוגדר על-ידי ‏YouTube‏ כ"הסכם השידורים הגדול אי פעם של ‏YouTube‏ בשידורי ספורט".

‏הבחירה ביפן היא די טבעית, לאור הפופולאריות הגדולה של ליגת הבייסבול במדינה, והעובדה שלא מעט שחקנים יפניים משחקים בארה"ב. כדי להגן על זכויות המשחקים בטלוויזיה, שחלקם הקטן משודר ישירות ביפן, שידור המשחקים ב-‏YouTube‏ יתאפשר ביפן 36 שעות אחרי סיום המשחקים.

זהו הסכם הטלוויזיה השלישי המשמעותי של ‏YouTube‏, אחרי ההחלטה לשדר מחוץ לארה"ב 60 משחקים מלאים מליגת הפרמיירליג בקריקט, והסכם רב-שנתי לשידור קרבות מליגת ה-‏WWE‏. ‏