סטיב ג'ובס השיק את הדור החדש של ה-iPod ושל ה-Apple TV

בעבור מכשירי ה-iPod החדישים ישלמו הצרכנים בין 49 דולר ל-229 דולר לגירסה בעלת מסך המגע ■ משתמשי ה-iPhone יוכלו להוריד סרטי וידיאו HD באמצעות ה-Wi-Fi

מנכ"ל אפל , סטיב ג'ובס שילהב הערב את ההמונים שפקדו את ארוע המוזיקה השנתי של החברה בו השיקה החברה את נגני הנאנו החדישים של החברה, ה-iPod Touch שמחירו יחל ב-229 דולר בעבור הגירסה בת ה-8 ג'יגה בייט. בעבור המכשיר החדש מסוג נאנו 16 GB ישלמו הצרכנים 179 דולר והנאנו 8 GB יעלה 149 דולר בעוד שמחירו של הiPod 2 GB ירד ל-49 דולר. מכשירי ה-iPod נאנו החדשים יהיו מבוססים על מסכי מגע.

בנוסף הכריז ג'ובס על עדכונה של מערכת ההפעלה iOS4 שבה יכללו פונקציות חדשות שיאפשרו למשתמשי ה-iPhone לקבלו עדכוני תוכנה שיאפשרו להם להוריד סרטי וידאו באיכות HD באמצעות ה-Wi-Fi. כמו גם מרכז משחקים חדיש. בנוסף חשף ג'ובס פונקציה חדישה למי שמצלמים באמצעות ה-iPhone, אשר תאפשר לשמור תמונות בשלושה העתקים שונים זה מזה במקצת, וכאשר הן יצורפו זו לזו תתקבל תמונה ברורה עוד יותר באיכות HDR.

התוכנה החדשה שהושקה הערב, שהינה הגירסה 4.1 של מערכת ה-iOS, תהיה אפשרית להורדה החל מהשבוע הבא - בחינם. תוכנה זו מיועדת תחילה למכשירי ה-iPhone וה-iPod של אפל. ה-iPad ימשיך לעת עתה ל"רוץ" על הגרסה הישנה יותר, אולם ג'ובס אמר כי עדכון קרוב יאפשר את יכולות ההדפסה האלחוטיות הנ"ל גם על מחשב הטבלט של אפל.

בנוסף הכריזה אפל על גירסה קטנה יותר וזולה יותר של ה-Apple TV, באמצעותו ניתן יהיה לצפות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה על גבי רשת האינטרנט ובסלון. הטלוויזיה החדשה תאפשר רק השכרה ולא רכישה של תכנים. בעבור סרטי HD, ביום יציאתם על גבי DVD ישלמו המעוניינים בהם 4.99 דולר, כאשר תוכניות טלוויזיה המשודרות ב-HD יושכרו בתמורה ל-99 סנט. עלות המוצר נחתכה ל-99 דולר לעומת 229 דולר למכשיר הישן שהושק כבר בשנת 2007. נציין כי המוצר הטלוויזיוני של אפל לא "תפס" מאחר ואינו מאפשר להקליט תכנים, פונקציה אהובה האפשרית במכשיר ה-Tivo ובחלק מהממירים הדיגיטליים.

ג'ובס פרש לעיני המעריצים את קצב הצמיחה של החברה כשדיווח כי עד כה מכרה אפל 120 מיליון מכשירים אשר נשענים על מערכת ההפעלה iOS וציין כי עד כה הורדו 6.5 מיליארד יישומים שהם כ-200 הורדות מדי שניה. לדבריו לחברה יש כיום מעל ל-250 אלף יישומים, מתוכם 25 אלף המיועדים לאייפד. נתונים נוספים שזרק ג'ובס לחלל האוויר היו מספר החנויות של אפל שמסתכם בכ-300 חנויות ב-10 מדינות בהם מבקרים מדי יום כמיליון מאוהדי החברה. ג'ובס הבליט את החשיבות שהוא רואה לצמיחה בסין להתפתחות החברה.