אפילו מנצ'סטר יונייטד לא חסינה מירידה במכירות מנויים

המועדון הצליח למכור עד כה 51.8 אלף מנויים למשחקי הבית שלו באולד טראפורד, נמוך מהעונה הקודמת, אז נמכרו 54 אלף מנויים ■ המנכ"ל, דייויד גיל, דווקא מרוצה

מנצ'סטר יונייטד היתה במשך שנים ארוכות סמל בכדורגל בכל הקשור ליכולת למלא את האצטדיון שלה ולהביא קהל גדול לאולד טראפורד בכל משחק ומשחק. אבל בהתחשב בחדשות האחרונות, יכול להיות שהנושא הזה ילך מעט יותר קשה לשדים האדומים העונה.

על-פי "הדיילי טלגרף", סגנית אלופת אנגליה העמידה למכירה 4,000 מנויים חדשים למכירה. דייויד גיל, מנכ"ל המועדון, הודה שהקבוצה מכרה עד כה 51.8 אלף מנויים - פחות מהמטרה שעומדת על 54 אלף (הכמות שנמכרה בעונה הקודמת). "זה נתון דיי טוב בהתחשב במצב הכלכלי הנוכחי. מה גם שבשורה התחתונה, מכרנו כמות מנויים גדולה יותר מכמות המקומות שיש באצטדיונים של קבוצות אחרות בפרמיירליג".

אחד ההסברים לאי העמידה של יונייטד ביעד שהציבה לעצמה הוא מחאתם של חלק מהאוהדים כנגד משפחת גלייזר, הבעלים האמריקנים של המועדון.

כך או כך, הוסיף גיל כי "המועדון עמד ביעד בכל הקשור למכירת מנויי VIP באולד טראפורד". גיל לא חשף כמה מנויים יוקרתיים נמכרו, אולם ידוע כי בשנה שעברה יונייטד מכרה כ-7,500 כאלו.