מנכ"ל קניון רחובות: השאיפה - לשלוט מראשל"צ עד אשדוד

הקניון חתם חוזה עם H&M ומנהל מו"מ עם אמריקן איגל, GAP, בננה ריפבליק, מנגו וברשקה ■ הרשתות אירית ולחם ארז בדרך החוצה ■ החל בעבודות הרחבה בהשקעה של 100 מיליון שקל

קניון רחובות מכוון למותגים הבינלאומיים: הקניון חתם חוזה עם רשת H&M ומנהל בימים אלה משא-ומתן גם עם מותג האופנה אמריקן איגל, שהחברה העולמית אישרה את כניסתו לקניון, וכן עם המותגים GAP, בננה ריפבליק, מנגו וברשקה.

המותגים צפויים להיכנס לקניון עד סוף 2012, המועד שבו תושלם הרחבת הקניון, והם יתווספו לרשת זארה הפועלת כבר בקניון.

"קהל מאשדוד ועד ראשון-לציון, שמחפש את H&M ומותגים אחרים, נוסע היום לתל-אביב. מחר תהיה להם תשובה אצלנו", אומר יהודה אורן, מנכ"ל הקניון.

יצוין כי לפני כשבועיים נסגר סניף לחם ארז בקניון, וכי בקרוב צפוי להיסגר גם הסניף של רשת האופנה אירית.

קניון רחובות הוא הקניון היחיד בעיר רחובות המונה 120 אלך תושבים, כאשר אוכלוסיית הקניון מגיעה גם מכל יישובי הסביבה. בימים אלה החל הקניון בעבודות הרחבה, וזאת בעקבות יציאת התחנה המרכזית של העיר מהקניון. הקניון ישקיע בהרחבה כ-100 מיליון שקל, וזו עתידה להוסיף לו 11,000 מ"ר מסחרי נטו.

"השאיפה שלי בסופו של דבר היא לשלוט מאזור ראשון-לציון עד אשדוד. אחרי השיפוץ נגיע ל-36 אלף מ"ר, שזה פי שניים מקניון רמת-אביב. חוץ מקניון הזהב בראשון-לציון, אין עוד קניון בגודל הזה. אני מאמין שבעקבות ההרחבה יבואו עוד לקוחות אחרים, כי המותגים שייכנסו לא יהיו בכל המרחב", אומר אורן.

* כמה עסקים יתווספו לקניון?

"36 עסקים. רוב העסקים החדשים נכנסים עם חנויות גדולות. מעבר לכך, המשביר לצרכן מרחיב את החנות מ-2,200 מ"ר ל-3,000 מ"ר, קסטרו עובר לחנות מאוחדת של 500 מ"ר, וגם פוקס מאחד את תתי-המותגים ופותח חנות גדולה".

* מה יעשו השינויים לפדיון החנויות בקניון?

"ההערכה שלי היא שיקרה כאן מה שקרה בעזריאלי, שכל החנויות בקניון ירשמו גידול בפדיון, אני מעריך שבסביבות 10%".

* איך השפיעה פתיחת הסינמה סיטי בראשון-לציון על בתי-הקולנוע אצלכם?

"בירידה מינורית של 3%-4%. להפתעתי הרבה, למרות הסינמה סיטי היה לנו קיץ חם. הטרנד וה'עליהום' של הקניונים על בתי-הקולנוע הוא טעות. בתי-הקולנוע הם עוגן חשוב לקניונים, והם מביאים תנועה ערה בחופש הגדול ובחופשות החג וממנפים את עסקי המזון בקניון ובכלל".

* אתם מאבדים היום לקוחות לטובת ראשון-לציון?

"אני לא יכול למדוד, אבל אני חושב שזה מינורי. אחת הסיבות שאנחנו מצעידים את הקניון קדימה היא כדי להכניס בעתיד דברים שיטפלו גם בקהל הצעירים שנוהר היום לסינמה סיטי בראשון-לציון. יהיה לנו מענה טוב לתחום הבילוי של הצעירים".

* מה למשל?

"תוספת מותגים, תחום המזון המהיר ולא רק".