מעצב האופנה אלבר אלבז ישתף פעולה עם רשת H&M

אלבז, ישראלי במקור, הוא המעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי לאנוון ■ הקולקציה תוצע למכירה ב-23 בנובמבר בכ-200 חנויות של הרשת ברחבי העולם, כולל בישראל

רשת האופנה השבדית H&M הודיעה היום (ה') על שיתוף-פעולה עם אלבר אלבז, המעצב הראשי והמנהל האומנותי של בית האופנה הצרפתי לאנוון - מהמותגים היוקרתיים בעולם בתחום האופנה.

הקולקציה, שעוצבה על-ידי אלבז (ישראלי במקור ובוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר) בשיתוף עם לוקאס אוסינדריוור, מעצב בגדי הגברים של לאנוון, תוצע למכירה ב-23 בנובמבר בכ-200 חנויות של הרשת ברחבי העולם, כולל בישראל.

"אמנם אמרתי בעבר שלעולם לא אצור קולקציה לשוק הרחב, אך זה היה עבורי תרגיל יוצא מן הכלל, שבו שתי חברות שנמצאות בשני קצוות שונים יכולות לעבוד יחד, לאור העובדה שהפילוסופיה שלהן משותפת - שתיהן רוצות להביא אושר ויופי לגברים ונשים ברחבי העולם", אמר אלבז.

H&M היא מובילת המגמה העולמית של שיתוף-פעולה חד-פעמי עם מעצבי-על שתוצרתם אינה נגישה לרוב האוכלוסייה. החברה כבר עבדה בעבר עם סטלה מקרטני, קום דה גרסון, סוניה ריקל, קרל לגרפלד, הצמד ההולנדי ויקטור ורולף, רוברטו קוואלי ועוד. כל קולקציה כזאת יצרה בהלת קניות, והפריטים נחטפו מהחנויות בתוך שעות ספורות.

הקולקציה של לאנוון תיחשף ברחבי העולם באמצעות סרט מיוחד שיושק ב-2 בנובמבר באתר החברה.