אתר היכרויות חדש בישראל: הכניסה לעשירים וליפי מראה בלבד

עוד תופעה עושה עלייה: אתר ריץ' דייט מאשר כחברים רק בעלי הון עתק וכן אנשים בעלי "מראה מושך במיוחד" ■ מנהלי האתר: "אנו מפעילים מערכות מתוחכמות לאימות פרטי הגולשים"

בוול סטריט זה כבר נהיה עניין שבשגרה: מסיבות חשק מיוחדות מפגישות גברים עשירים בעלי יתרונות בולטים בחשבון הבנק עם נשים נאות בעלות יתרונות בולטים חיצוניים, במטרה לענות על הצרכים של כל הקבוצות.

לאחרונה החלה המגמה להתרחב שם גם לגירסה ההפוכה - במסגרתה נשים מצליחות ועשירות נהנות מחברתם של גברים צעירים ומצודדים, שרוצים גם הם ליהנות מחיי הזוהר ולהשקיע במניה בטוחה.

עכשיו, הטרנד השנוי במחלוקת עולה גם ארצה: אתר "ריץ' דייט" שהושק השבוע מגדיר את עצמו כאתר היכרויות המבקש להפגיש בין עשירים ועשירות מהאלפיון העליון במשק לבין גברים ונשים בעלי מראה אטרקטיבי מאוד.

בעלי אתר טוענים כי הם מנהלים מערכת הרשמה דקדקנית וקשה, במסגרתה המבקשים להצטרף עוברים מערכת סינון קפדנית, הכוללת מספר נרחב של בדיקות במטרה לאמת את זהותם, המראה שלהם וההון שברשותם.

מנהלי "ריץ' דייט" מסבירים באתר: "פעמים רבות אנו נקלעים לדייטים או למערכות יחסים שלא יכולים לספק את כל צרכינו הרגשיים והחומריים. יש אנשים שמוכנים להתפשר מפני שהם מאמינים כי לא יוכלו להגשים את כל משאלותיהם בבן-זוג אחד; אנחנו, לעומת זאת, מאמינים שפשרה בבחירת בן-זוג היא ויתור גדול מדי שלא חייבים לשאתו", ומוסיפים בפנייה אישית: "האתר הוקם על מנת לעזור לאנשים בדיוק כמותכם למצוא את הפרטנר שתמיד חלמתם עליו!".

מפתחי האתר, דניאל ברוניצקי ויובל כץ, סירבו לתת פרטים אודות הגולשים הרשומים בו, וטענו כי סודיות מהווה את אחד מעמודי התווך של הפרוייקט החדש, אך לדבריהם "נרשמו אליו כבר מספר לא מבוטל של גולשים משתי הקבוצות המבוקשות, וזמן הגלישה הממוצע באתר נמצא בעלייה".