ITGI מדיקל תמכור יותר מ-3,000 סטנטים רפואיים בגרמניה

המפיץ בגרמניה - Avidal Vascular GmbH - התחייב להזמנות של 1,000 סטנטים לפחות בשנה בהסכם ל-3 שנים

חברת ITGI מדיקל , העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת היום (ב') על חתימת הסכם הפצה בגרמניה והתחלת מכירות של סטנט ה-AneuGraft לשימוש בעורקי דם כליליים מפותלים במיוחד ובמפרצות מוחיות.

הסכם ההפצה נחתם ל-3 שנים ובמסגרתו ישווק הסטנט בגרמניה וניתנה התחייבות מצד המפיץ לרכישת 1,000 יחידות כבר בשנה הראשונה, וכן התחייבות להגדיל את כמות היחידות הנרכשות בשנים הבאות. עם חתימת הסכם ההפצה קיבלה החברה הזמנות בהיקף של כ-200 אלף שקל.

ITGI מדיקל מינתה את חברת Avidal Vascular GmbH מגרמניה כמפיץ בלעדי לסטנט ה-AneuGraft בגרמניה בתחום הקרדיולוגיה. חברת Avidal Vascular GmbH הינה בין המפיצים הבולטים בגרמניה בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית ואחד הבודדים בעלי פריסה ארצית בכל מחוז של צוות מכירות.

נזכיר כי קבוצת הסטנטים של החברה קיבלו בשבוע האחרון מחדש את אישור המכירה באירופה (CE Mark) בהתאם לתקינה החדשה הנהוגה באירופה. האישור ניתן לאחר שקבוצת הסטנטים של החברה לטיפול בעורקי דם כליליים עמדו בהצלחה במבדקי האיכות הנדרשים בעקבות השינויים בתקינה האירופית והוכיחו כי הם ממלאים אחר הדרישות הבטיחותיות והבריאותיות של האיחוד האירופי (European Union).

ישראל שרייבר, מנכ"ל החברה, מציין כי "זו הכרה בינלאומית חשובה נוספת לאיכות הסטנטים שלנו, שתתורגם לגידול נוסף בהכנסות כבר בשנה הראשונה להסכם. אנחנו שמחים להרחיב את מכירותינו גם לגרמניה, שהיא שוק קרדיולוגי חשוב באירופה, ואנחנו ממשיכים להגדיל בהתמדה את המכירות לסטנט ולהרחיב את השימוש בו ואת מספר המדינות שמשיקות את המוצר".