לייק!: צוקרברג עקף את סטיב ג'ובס ברשימת העשירים של פורבס

בגיל 26 בלבד, האבא של פייסבוק הצליח להשתחל למקום ה-35 ברשימה הפופולרית ■ מנכ"ל מיקרוסופט ביל גייטס עדיין בראש עם החזקות בשווי מוערך של 54 מיליארד דולר בחברה

יש דברים שלא משתנים אף פעם: הגשם הראשון שמגיע תמיד בשבוע של סוכות, שביתת המורים ב-1 בספטמבר והעובדה שביל גייטס ניצב בראש רשימת העשירים של המגזין הנחשב "פורבס".

כן, גם השנה ניצב מייסד חברת מיקרוסופט בראש רשימת העשירים עם החזקות בחברה המוערכות בסכום עצום של 54 מיליארד דולר - שיפור של 4 מיליארד דולר מהשנה שעברה, אז נהנה מהחזקות שהסתכמו "רק" ב-50 מיליארד.

אבל מי שכן מצליח להפתיע השנה בזינוק מרשים הוא מארק צוקרברג: בגיל 26 בלבד מצליח צוקרברג כלאחר כבוד לפלס לעצמו דרך למקום ה-35 ברשימה הנחשבת כשהוא מותיר מאחור קולגות מכובדות כמו מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס (במקום ה-42) או רופטר מורדוך (מסתפק במקום ה-38).

על פי פורבס, הונו האישי של צוקרברג מסתכם כיום בקרוב ל-7 מיליארד דולר.

לצד צוקרברג מככבים ברשימת 400 העשירים רק 7 חברים נוספים מתחת לגיל 40, שניים מהם אגב - הם שותפיו של צוקרברג עצמו בהקמת הרשת החברתית הפופולרית.

בצמרת לאחר גייטס ניצב במקום השני וורן באפט עם הון מוערך של 45 מיליארד דולר, במקום השלישי לארי אליסון מאורקל עם 27 מיליארד דולר - ובמקום הרביעי ניצבת הגברת הראשונה של הרשימה, כריסטי וולטון, הצאצאית עמוסת המזומנים של מייסדי רשת וולמארט האמריקנית שהונה מוערך בלא פחות מ-24 מיליארד דולר.